اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جهاد کشاورزی: گندم سمنان را تضمینی می‌خریم

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: آمادگی لازم برای خرید تضمینی گندم تولیدی کشاروزان این استان وجود دارد.

جهاد کشاورزی: گندم سمنان را تضمینی می‌خریم

لطف‌الله رضایی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی به خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: در این جلسه، سیاست‌های کلان برداشت محصولات کشت پاییزه و استراتژیک از جمله گندم، کلزا، جو و سویا در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی و سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت بازرگانی غله ایران تشریح شد.

او افزود: با توجه به توافقات انجام‌شده، تمام امکانات لازم از قبیل اکیپ‌های گشت، مراکز خرید گندم و دانه‌های روغنی، ناظران فنی خرید و سازمان تعاونی روستایی به‌عنوان مباشر خرید، اداره کل غله استان و سازمان جهاد کشاورزی برای خرید محصولات کشاورزی ذکرشده آمادگی کامل دارند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همگی در انتظار فصل برداشت بوده تا دسترنج یک سال زحمت و تلاش بهره‌برداران در تولید نان و روغن با بهترین نحو خریداری شود.

او خاطرنشان کرد: سایز الک‌های برداشت، میزان افت‌های مفید و غیرمفید در دستورالعمل جدید نیز اصلاح‌شده است.

رضایی با اشاره به قیمت‌های تعیین‌شده برای خرید تضمینی گندم، کلزا و سویا نیز گفت: امسال گندم به ازای هر کیلوگرم به قیمت ۴۰ هزار ریال، کلزا به ازای هر کیلوگرم ۱۱۰ هزار ریال و سویا نیز ۱۲۴ هزار و ۱۹۴ ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

به گزارش فارس؛ جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیرکل شرکت بازرگانی غله به‌صورت برخط تشکیل شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول