اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خیرانی که در دقیقه 90 سال گذشته گل کاشتند/کمک ۱۳ میلیاردی به نوسازی مدارس البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز (ره) گفت: خیران مرکز نیکوکاری نوسازی مدارس طی دو ماه پایانی سال گذشته با پرداخت وجه نقد، ارائه کالا و خدمات مجموعاً ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس کرج هزینه کرده است.

خیرانی که در دقیقه 90 سال گذشته گل کاشتند/کمک ۱۳ میلیاردی به نوسازی مدارس البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مدرسه سازی و نیاز مبرم استان به وجود و اقدام خیرین مدرسه ساز نیکوکار، گفت: مرکز نیکوکاری نوسازان مدرسه ساز به عنوان مرکز نیکوکاری تخصصی زکات به بحث مدرسه‌سازی و مشارکت در ساخت مدرسه ورود کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه این مرکز در دوماه پایانی سال گذشته شروع به کار کرده است، افزود: این مرکز با کمک مردم و خیرین مدرسه ساز با پرداخت وجه نقد، ارائه کالا و خدمات مجموعاً ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس مناطق محروم کرج هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه خیران این مرکز نیکوکاری به طور اختصاصی فعالیت خود را در قالب کمک به آموزش دانش آموزان متمرکز کرده‌اند، یادآور شد: این فعالیت‌ها می‌تواند در حوزه ساخت مراکز آموزشی و یا رفع مشکلات مالی دانش آموزان نیازمند باشد. در همین راستا این مرکز با هدف ارتقا آموزش استان البرز فعالیت خود را آغاز کرد است.

محمدی فرد با بیان اینکه مدرسه‌سازی را می‌توان یک تجارت معنوی بسیار پربرکت دانست و اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نوسازی مدارس با مشارکت شما خیرین مدرسه ساز و دغدغه‌مند می‌تواند نقش خود را در این راه سخت اما شیرین ایفا کند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول