اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجهیز115 کهگیلویه به بنز پیشرفته 315 با پی‌گیری نماینده مردم

با پیگیری های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛ یک دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۵ اورژانس به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه تحویل داده شد.

تجهیز115 کهگیلویه به بنز پیشرفته 315 با پی‌گیری نماینده مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج جهانبخش وحدت نژاد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یک دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۵ در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت که به پیشرفته ترین دستگاه شوک، مانیتورینگ، دستگاه کمک تنفسی، تخت های پیشرفته ضد شوک، سیستم تعلیق آمبولانس وتشک بادی در زیر برانکارد برای جلوگیری از تکان بیمار در هنگام حرکت آمبولانس، مجهز است به همت نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده و پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان( شهرستان کهگیلویه) پیوست.

وی با بیان اینکه  این آمبولانس ها با ارزش بالغ بر چهار میلیارد هزینه شده است، افزود: از نوع کمک دار بوده و متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا و برای تردد در شرایط سخت و مناطق صعب العبور و کوهستانی طراحی و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول