اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۴۲/ شهید مراد لراوند: انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنید

شهید مراد لراوند در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ پشتیبان ولایت فقیه باشید که همان ولایت الله بر شماست، وحدت را حفظ کنید و این انقلاب اسلامى‌ را به جهان صادر کنید.

۲۰۴۲/ شهید مراد لراوند: انقلاب اسلامی را به جهان صادر کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مراد لراوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر آقا امام زمان(عج) منجى عالم بشریت و سلام بر نایب بر حقش امام امت خمینى کبیر، بت شکن زمان و سلام بر شهیدان اسلام از کربلاى حسینى تا کربلاى خونین ایران و سلام بر ملت شهیدپرور ایران.

از آن موقعى که خودم را شناختم و مولایم حسین(ع) را عاشق زیارت کربلا شدم و به مولای خود می‌گفتم حسین جان اگر در آن موقع که تو در صحراى کربلا تنها بودى، ای کاش آنجا بودم و در رکاب تو جهاد مى‌کردم و جان خود را در راه خدا می‌دادم و در همین هنگام  خداوند حاجت مرا اجابت کرد و به آرزوى خود رسیدم. اکنون من براى آزادى راه کربلاى تو عازم جبهه شدم تا کربلایت را آزاد کنم و در این راه از خدا خواسته‌ام که شهید شوم.

مادرجان درست است که داغ جوان دیدن طاقت فرساست ولى مى‌دانم مادرى که جوان خود را در راه خدا قربانى مى‌کند ناراحت نمى شود پس شما مثل زینب صابر و مقاوم باش و راه شهیدان را به مردم بشناسان. مرا حلال کن و خوشا به حال مادرى که فرزند خود را در راه اسلام فدا کند زیرا در روز قیامت در نزد حضرت فاطمه (س) رو سفید و سربلند است.

برادران راه شهیدان را ادامه بدهید و سنگر آنها را پر کنید و اسلحه من و برادران بزرگوارى که در این راه شهید شدند را بر زمین نگذارید و تا آخرین لحظه جانتان راه شهیدان را ادامه بدهید و از خون شهداى صدر اسلام از کربلاى حسین(ع ) تا امروز پاسدارى کنید و پیرو خط امام باشید.

 برادر دانش‌آمور تو هم درست را ادامه بده که مشت محکمى بر دهان آمریکاى جنایتکار بزنى و تو اى برادر کشاورز با کشت خود می‌توانى در خودکفایى جامعه کمک کنی  و ...

خواهران مثل زینب صبور باشید و  حجابتان را حفظ کنید چون حجابتان کوبنده‌تر از خون سرخ شهداست.

امت حزب‌الله راه شهدا را ادامه دهید و احترام خانواده‌هاى شهدا را داشته باشید و به کودکان شهدا احترام بگذارید، پشتیبان ولایت فقیه باشید که همان ولایت الله بر شماست، وحدت را بین هم حفظ کنید که حرف اماممان همین بوده نکند حرفى بزنید موجب ناراحتى امام شود و انقلاب اسلامى‌را  به جهان صادر کنید و موقع نماز امام و یاران امام و رزمندگان اسلام را دعا کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول