اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تغییر رفتار مردم تنها راه کنترل بحران کرونا در کرمانشاه است

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه با توجه به وضعیت بحرانی استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت: نگرانی جدی ما از بی‌توجهی مردم، از نوع رفتار مردم است، باید رفتارها متناسب با شرایط امروز استان تنظیم شود.

تغییر رفتار مردم تنها راه کنترل بحران کرونا در کرمانشاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نصرت‌اله مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت کرونا در استان، اظهار داشت: بیماری کرونا یک پدیده جهانی است و این جهشی که در کشور و استان با آن مواجه هستیم به تبع متاثر از جهش جهانی است.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار، در سطح کشور بیش از ۶۴ هزار نفر و بیش از یک‌هزار و ۵۵۰ نفر در استان بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که این خود خسارت سنگینی را به کشور وارد کرده است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: قبل از عید شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا خوب بود، اما با سهل‌انگاری‌هایی دوباره وارد پیک جدیدی از این بیماری شدیم.

وی سهم مردم در این پرسه را بسیار سنگین دانست و گفت: مردم با عدم حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک همراهی کنند تا با هزینه کمتری از این پیک چهارم بیماری هم عبور کنیم چون درباره این بیماری الان هم مردم و مسئولان صاحب تجربه و کادر درمان مجرب‌تر و کار آزموده‌تر شده‌اند.

مرادی تصریح کرد: با این وضعیت و خیز بیماری پیش‌بینی می‌کنیم کل استان طی روزهای آینده قرمز شود، البته متناسب با این شرایط تدابیر و محدودیت‌های اندیشیده شده که ابلاغ هم کرده‌ایم.

وی گفت: نگرانی جدی ما از بی‌توجهی مردم، از نوع رفتار مردم است راه درمان این بیماری در بیمارستان نیست در تغییز نوع رفتار مردم است باید رفتارها متناسب با شرایط امروز استان تنظیم شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول