اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی لغو بازی استقلال در جلسه هماهنگی مسابقه پرسپولیس/تذکر به سازمان لیگ در مورد محرومان تیم‌ها

در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و نساجی به عدم اشتباه در خصوص اعلام اسامی محرومان تیم‌ها تاکید شد.

بررسی لغو بازی استقلال در جلسه هماهنگی مسابقه پرسپولیس/تذکر به سازمان لیگ در مورد محرومان تیم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

این نشست به ریاست غلامرضا سلیمانی، نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی، نمایندگان دو باشگاه، عوامل اجرایی و علیرضا یزدانی، ناظر داوری آغاز شد.

در این جلسه مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز، دروازه‌بان با لباس سبز و تیم فوتبال نساجی مازندران با لباس یکدست سرمه‌ای و دروازه‌بان، طوسی به میدان بروند.

در جریان این نشست، روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد؛ پیش از دیدار فردا به مناسبت هفته ارتش، برنامه‌های ویژه فرهنگی با اهدای گل به تمثال شهدای ارتش و حضور بازیکنان در زمین با لباس‌های منقش به عکس شهید صیاد شیرازی برگزار خواهد شد. به این موضوع نیز اشاره شد که با توجه به اینکه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان لغو شده است، امکان تغییر انجام این دیدار و آغاز زودتر بازی نیز وجود داشت که سازمان لیگ اعلام کرد هماهنگی‌ها در این زمینه انجام شده است.

همچنین با توجه به اشتباهاتی که از سوی سازمان لیگ در چند بازی قبل درباره اسامی محرومان تیم‌ها در لیست ارائه شده به مدیران تیم‌ها صورت گرفته بود، در این جلسه اشاره شد سازمان لیگ مراقب باشد که این اشتباهات تکرار نشود تا هیچ بازیکنی به اشتباه بازی نکند و مشکلی گریبانگیر تیم‌های لیگ برتری نشود.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول