اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در بانه

مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی در شهرستان بانه با هدف تقویت و توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات لازم در سال گذشته خبر داد.

سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی مخابرات منطقه کردستان در بانه

آزاد حکمت امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه برنامه و استراتژی‌های مخابرات منطقه در سال گذشته ارائه محصولات مخابراتی و ارتباطی و افزایش سطح کیفی و کمی بیش از بیش خدمات در دسترس مشتریان تعریف شده بود، اظهار کرد: در سه حوزه سیستم‌های مخابراتی، دیتا و انتقال تغییرات توسعه‌ایی چشمگیری در مخابرات شهرستان بانه صورت گرفت.

وی با اعلام اینکه حذف ١١ کابل اقماری و ایجاد مرکز جدید، تعویض ٥ سیستم، توسعه VDSl,ADSL و سوییچ از جمله اقدامات انجام شده در حوزه سیستم‌های مخابراتی این شهرستان به شمار می‌روند، اظهارداشت: در حوزه دیتا نیز می‌توان به ٣٣ پروژه ارتقای UP LINK و در بخش انتقال هم اجرای ٢٢ پروژه CWDM و در حوزه ارتباطات سیار نصب ٧ رادیو، ایجاد و راه‌اندازی ٣ نیو سایت، ارتقای ٦ سایت همراه اول به تکنولوژی 2G و 3G و ٨ سایت 4G اشاره کرد.

وی خاطر نشان ساخت: در سال گذشته در شهرستان بانه تعداد یک‌هزار و ٧٣٨ شماره تلفن ثابت و سرویس SIP PHONE، چهار هزار و ٢٣ پورت ADSL,٤٥٦ پورت FTTH و ١٠٢ پورت VDSL دایر شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح عملکرد و اجرای برنامه‌های تعریف شده، درصد تحقق اهداف مخابراتی این شهرستان را یادآور شد و اضافه کرد: برنامه‌های حوزه تلفن ثابت ١٩٣ درصد، ADSL ١٨٣ درصد، VDSL ٢٩١درصد و FTTH نیز ٢١٧ درصد محقق شده‌اند.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ١٠٠ میلیارد ریالی در این شهرستان افزود: با این اقدام رشد قابل توجه درصد شاخص‌های کلیدی تلفن ثابت به میزان ٤١.١ درصد، VDSL ٥٣٨ درصد، FTTH ٨٣.٩درصد و ADSL ٣٨.٥ نسبت به سال ٩٨ را داشته‌ایم.

وی ضمن یادآوری شرایط بوجود آمده و شیوع ویروس کرونا در سال گذشته در سطح جامعه و به تبع آن در استان تصریح کرد: بر اساس نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های مبتنی بر دیتای ثابت و سیار جهت انجام امورات اداری، آموزش‌های آنلاین، کسب و کارهای الکترونیکی و … برنامه ارتقا سیستم‌های مخابراتی و انجام پروژه‌های توسعه‌ایی بیشتر از قبل را در دستور قرار دادیم تا با کمترین اختلال و کندی سرعت دیتا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مخابراتی مشتریان باشیم.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول