اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

سقوط 298 پله ای ترامپ بین ثروتمندترین افراد جهان

در آخرین رده بندی نشریه فوربس درباره ثروتمندترین افراد جهان، جایگاه ترامپ چند صد پله سقوط کرد.

سقوط 298 پله ای ترامپ بین ثروتمندترین افراد جهان

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، در آخرین رده بندی نشریه فوربس نسبت به فهرست ثروتمندترین افراد جهان، جایگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور قبلی آمریکا، 298 پله سقوط کرد.

ترامپ در رده بندی قبلی در جایگاه هزارو یکمین ثروتمند جهان قرار داشت اما در رده بندی جدید وی به جایگاه 1299 سقوط کرده است.

ماه گذشته میلادی فوربس گزارش داده بود که 9 ثروتمند برتر آمریکا در سال 2020 و همزمان با بحران شیوع کرونا شاهد افزایش 360 میلیارد دلاری ثروت خود بوده اند.

اواخر سال گذشته فوربس گزارش داد که به صورت همزمان 50 نفر به تعداد میلیاردهای آمریکا اضافه شده و این در حالی است که در سال 2020 حدود 500 هزار آمریکایی جان خود را به خاطر کرونا از دست داده و میلیون ها نفر نیز شغل خود را از دست داده  اند.

ثروت ترامپ از زمانی که در سال 2016 در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد به میزان زیادی کاهش یافته و از 3.5 میلیارد دلار آن زمان به 2.4 میلیارد دلار رسیده است.

نشریه بلومبرگ نیز گزارش مشابهی را ارائه داده و گفته است که ثروت ترامپ از 3 میلیارد دلار سال 2016 به 2.3 میلیارد دلار در شرایط کنونی کاهش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول