اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر تیم مس رفسنجان: مقابل تراکتور تیم برتر میدان بودیم/ امیدواریم بدشانسی ها دست از سرمان بردارند

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ان‌شاالله از بازی مقابل سایپا بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارند و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

مدیر تیم مس رفسنجان: مقابل تراکتور تیم برتر میدان بودیم/ امیدواریم بدشانسی ها دست از سرمان بردارند

علی‌حیدر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم مس رفسنجان اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد. تمرینات منظمی را با برنامه‌های کادرفنی در تهران پشت سر می‌گذاریم. تیم فردا راهی رفسنجان می‌شود تا آماده بازی با سایپا شویم. سایپا تیم جوان و بی‌حاشیه‌ای است و به نظرم بازی خوبی بین دو تیم برگزار خواهد شد. ان‌شاالله از این بازی بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارند و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. 

وی در خصوص تساوی مقابل تراکتور در اولین هفته سال 1400، عنوان کرد: در این بازی برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم. به چیزی جز این فکر نمی‌کردیم اما یک امتیاز در خانه حریف هم برای ما خوب بود. ضمن اینکه دو دروازه خالی هم نزدیم که اگر یکی از آن ها گل می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد. تراکتور هم موقعیت‌هایی داشت با اینحال ما تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم دست پر از زمین خارج شویم. 

مدیر تیم مس رفسنجان در مورد بازیکنان مصدوم این تیم عنوان کرد: حامد نورمحمدی مصدومیتی داشت که برطرف شد و در تمرینات حاضر است. محمد قاضی، محسن طرحانی و محمد انصاری نیز مصدومیت جزیی داشتند و الان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند که امیدواریم با تلاش  و زحمات کادرپزشکی این بازیکنان به بازی مقابل سایپا برسند.

وی در مورد بحث اقامت سایپا در هتل هیلان با توجه به اینکه مشکلاتی برای اقامت صنعت نفت آبادان به دلیل اقدام دیرهنگام برای رزرو هتل به وجود آمد، گفت: ‌فکر نمی‌کنم سایپا مشکلی داشته باشد. آن‌ها حرفه‌ای هستند و ما روابط خوبی با هم داریم. اگر مشکلی وجود داشت حتما اطلاع می‌دادند.

رضایی تصریح کرد: تیم ما روند رو به رشدی دارد. ان‌شاالله همین روند را ادامه بدهد و با برنامه‌های محمد ربیعی و همکارانش در کادرفنی روند بهتری هم پیدا کند. اولین سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر است اما تیم شخصیت خوبی پیدا کرده و به دنبال این هستیم که جایگاه فعلی را مستحکمتر کنیم. امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر در سال آینده، به موقعیت و جایگاه بهتری در سطح اول فوتبال ایران برسیم.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول