اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های این سازمان در هفته هنر با الزام رعایت کامل دستورالعمل‌ها و جلوگیری از تجمعات تهیه شده که بیش از ۲۰ عنوان برنامه که عمدتاً در حوزه محتوا هستند اجرا خواهد شد.

اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم اسکندری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی در تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم بسیج هنرمندان نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه‌های هنری و ادبی جامعه با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری است که تلاش داریم در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، هنری و ادبی ایفای نقش کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج هنرمندان به دنبال این است هنر متعهد را در خدمت معنویت قرار دهد و با ابزار هنر در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و گام برداشتن در مسیر برپایی ظهور حضرت مهدی(عج) نقش‌آفرین باشد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی بیان کرد: تربیت و پرورش هنرمندان نسل جدید با رویکرد انقلابی و جهادی از دیگر اهداف بسیج هنرمندان است و در راستای سازمان‌دهی هنرمندان انقلابی برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب برنامه‌ریزی می‌کند و بزرگترین هدف امروز بسیج هنرمندان حاکم کردن معنویت در جامعه با استفاده از ابزار هنر است که یک ضرورت محسوب می‌شود.

اسکندری ادامه داد: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان امروز به یکی از ضرورت‌های مهم تبدیل شده که بسیج هنرمندان در این راستا اقدامات زیرساختی مناسبی انجام داده است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که شهید والامقام آوینی تمام لحظات حیات با برکت خود را به‌ویژه بعد از انقلاب در عرصه پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب در قالب هنر صرف کرده و خدمات ارزنده کم‌نظیری در این حوزه‌ها به یادگار گذاشته لذا سالروز شهادت این هنرمند فرزانه مصادف با بیستم فروردین‌ماه به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان در هفته هنر با الزام رعایت کامل دستورالعمل‌ها و جلوگیری از تجمعات تهیه شده که بیش از ۲۰ عنوان برنامه که عمدتاً در حوزه محتوا هستند اجرا خواهد شد.

اسکندری گفت: بسیج هنرمندان استان مرکزی با ۱۲ کانون در سطح استان مرکزی در طول سال در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند که ۱۲ گروه جهادی سازمان‌دهی شده و فعالیت‌های مؤثر انجام می‌دهند.

وی تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدای عرصه هنر، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از هنرمندان شاخص و انقلابی استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تولیدات چندرسانه‌ای در قالب‌های مختلف در حوزه تبیین ارزش‌های انقلاب، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های بصیرتی مجازی با رویکرد تبیین مبانی فکری شهید آوینی، برنامه‌ریزی جهت جشنواره تولید فیلم کوتاه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری اردوهای جهادی با رویکرد خدمت‌رسانی به مناطق محروم را از جمله برنامه‌های شاخص در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول