اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

هشدار کیم جونگ اون درباره بدترین شرایط در کره شمالی

رهبر کره شمالی در سخنرانی خود در یک کنفرانس حزبی ارزیابی منفی از شرایط کشورش ارائه کرد و در این زمینه به اعضای حزب هشدار داد.

هشدار کیم جونگ اون درباره بدترین شرایط در کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در کنفرانس سیاسی اخیر در پیونگ یانگ ارزیابی منفی از اوضاع کنونی کشورش ارائه داده است. 

بر اساس گزارش خبرگزرای اسپوتنیک به نقل از آسوشیتدپرس، رهبر کره شمالی در سخنرانی افتتاحیه دبیران حزبی حزب کارگران کره که روز سه شنبه آغاز شده است این اظهارات را مطرح کرده است. 

کره شمالی در حال حاضر با ادامه تحریم‌های شدید آمریکا علیه این کشور و همچنین محدودیت‌های شدید ناشی از ویروس کرونا روبه‌رو است. 

کیم گفته، بهبود استانداردهای زندگی مردم، حتی در بدترین شرایط که ما اکنون در آن به سر می‌بریم و با چالش‌های بی سابقه‌ای که مواجه هستیم به نقش و عملکرد واحدهای حزبی و سازمانهای مردمی حزب بستگی دارد. 

وی در همین سخنرانی از واحدهای مردمی حزب برای کاستیها و نقایص انتقاد کرد و تاکید کرد که این شرایط باید فورا اصلاح شود تا از توسعه سالم و پایدار حزب اطمینان حاصل شود.

کیم جونگ اون در ادامه سخنرانی خود به تصمیماتی که در اخیرا کنفرانس عمومی حزب در ماه ژانویه اتخاذ شده بود از جمله تقویت توان بازدارندگی اتمی این کشور و طرح توسعه اقتصادی پنج ساله کره شمالی تاکید کرد.

وی از اعضای حزب کاگران کره خواست تصمیمات را اجرایی کنند و خواستار تقویت دوباره توان بازدارندگی اتمی کره شمالی و تحقق کامل طرح توسعه اقتصادی این کشور شد. 

کیم جونگ اون پیش از این از اعضای کابینه دولت این کشور به دلیل شرایط اقتصادی این کشور انتقاد و وزرای دولت را در زمینه کاستیهای برنامه پنج ساله اقتصادی جدید این کشور مقصر دانسته بود. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول