اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تشکیل ستاد امنیت انتخابات در سه استان تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در سه استان تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان ستاد امنیت انتخابات داریم که در استان تهران جلسات شکل گرفته و در این راستا طرح امنیت استان در دستگاه های متولی بررسی و تایید می‌شود.

تشکیل ستاد امنیت انتخابات در سه استان تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۰ با اشاره به تلاش مسئولان استان برای ارتقا امنیت اظهار داشت: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه امنیتی استان سبب شد که در سال ۹۹ شورای امنیت کشور از شورای تامین استان تقدیر و تشکر کند.

وی با اشاره به تنظیم تفاهم نامه وزارت کشور و استانداری جهت ارتقاسطح ارتقا امنیت افزود: کمبودها و کاستی ها نیروی انتظامی استان احصا و رفع آن در دستورکار قرار گرفته که اثرات آن را در کمتر شدن سرقت ها در تهران و شهرستان ها شاهد هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: در سه استان تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان ستاد امنیت انتخابات داریم که در استان تهران جلسات شکل گرفته و در این راستا طرح امنیت استان در دستگاه های متولی بررسی و تایید می شود.

گودرزی سپس گفت: با اقدامات پیگیری شده امید است انتخابات آرام و با مشارکت حداکثری را در سطح استان تهران داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول