اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی سن‌ایچ: بردن به هر شکلی قشنگ نیست/ فشار روی داور زیاد بود

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ گفت: کاش نتیجه در زمین بازی رقم می‌خورد، این اتفاقات و بردن به هر شکلی قشنگ نیست.

سرمربی سن‌ایچ: بردن به هر شکلی قشنگ نیست/ فشار روی داور زیاد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد اصغری‌مقدم بعد از بازی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: بازی زیبایی بود اما خراب شد، کاش نتیجه در زمین بازی رقم می‌خورد، این اتفاقات و بردن به هر شکلی قشنگ نیست.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ افزود: فشار روی داور زیاد بود و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد که به یکی از اعضای کادر فنی گیتی‌پسند بازگشت و همه لیگ می‌دانند وی چقدر سر و صدا می‌کند.

وی تصریح کرد: هرچقدر سطح بازی‌ها بالا می‌رود، داورها باید بهتر عمل کنند، سر و صداها از بیرون زیاد بود و باید با جدیت برخورد می‌شد؛ بازی جوانمردانه را رعایت کردیم اما گیتی‌پسند در مقابل رعایت نکرد و روز بدی برای ما بود.

اصغری‌مقدم در ادامه گفت: محدودیت بازیکن داریم، ۲ بازیکن مصدوم داشتیم و نادر حنیفی نیز دیروز به جمع ما اضافه شد، این کار ما را سخت کرد.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ در پایان بیان داشت: بازی هفته قبل نیز سنگین بود و فشار زیادی گذاشتیم و امروز خسته بودیم؛ تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و بازیکنان جانانه جنگیدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول