اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فعالیت اصناف پردیس در وضعیت قرمز کرونایی/ وقتی کرونا ساعتی می‌شود

فرماندار پردیس گفت: فعالیت اصناف پردیس از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ مجاز است و در صورت تخطی، با اصناف متخلف برخورد خواهد شد.

فعالیت اصناف پردیس در وضعیت قرمز کرونایی/ وقتی کرونا ساعتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس  بعداظهر امروز طی نشستی ضمن قدردانی از همکاری اصناف در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ممنوعیت‌های اعمال شده اظهار کرد: برخی از شهروندان شهرستان پردیس در ایام تعطیلات نوروز به دیگر شهرستان‌ها سفر کرده بودند و در بازگشت احتمال انتقال بیماری از مسافران بسیار زیاد است به همین دلیل برخی محدودیت‌ها با نظر کمیته مقابله با کرونا و بر اساس وضعیت قرمز شهرستان اعمال شده بود.

وی گفت: فعالیت اصناف به غیر از گروه یک با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ممنوع است اما برای مساعدت به ادامه فعالیت اصنافی که مقررات و ضوابط بهداشتی را رعایت می‌کنند، از صبح فردا پنج‌شنبه مشروط به ارائه تعهد صاحبان اصناف برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی،  فعالیت پیش از ظهر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهر از ۱۶ تا ۱۹ بلامانع خواهد بود.

فرماندار شهرستان پردیس از عموم شهروندان خواست از هرگونه تجمع یا دورهمی خودداری کرده و در انجام امورات روزانه خود نیز رعایت بهداشت فردی و شیوه نامه‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و بیان کرد: گشت بازرسی کمیته مقابله با کرونا درصورت مشاهده موارد نقض ضوابط بهداشتی یا دریافت گزارش‌های مردمی در این خصوص با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول