اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آمادگی ۳۰ مسجد برای پخش آنلاین مراسمات ماه رمضان

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در شهر اراک با شناسایی‌های صورت گرفته ۳۰ مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده‌اند که همه ظرفیت‌های لازم برای استقبال از این مراسمات مجازی را پای کار خواهیم آورد.

آمادگی ۳۰ مسجد برای پخش آنلاین مراسمات ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسمات مجازی ماه مبارک رمضان در اراک با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان قرار گرفته‌ایم که نیاز است همه دستگاه‌های فرهنگی برای ورود پرشور همراه با معنویت به این ماه، آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه امروز به‌واسطه شیوع بیماری کرونا شاهد قرمز شدن وضعیت استان مرکزی هستیم و این مسئله مراسمات ماه مبارک رمضان را تحت تأثیر قرار می‌دهد که نیاز است برای جلوگیری از تحت تأثیر قرار گرفتن بیشتر به دستورات بهداشتی مقید و حساس باشیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه عملکرد هیئت‌های مذهبی در طول یک سال گذشته در راستای مقابله و کاهش بیماری کرونا بسیار موفق است و هیئت‌ها از طرفی با نقش خود در جلوگیری از شیوع بیماری و اقدامات مؤثر برای کاهش آسیب‌ها مؤثر عمل کردند.

ربیعی ادامه داد: امروز در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از فضای نورانی این ماه را با حضور دستگاه‌های مختلف در دستور کار قرار دادیم که فعلاً برگزاری برنامه‌ها به شکل مجازی مد نظر است تا امیدواریم شرایط بهبود پیدا کند.

وی افزود: برنامه‌ریزی مراسمات مجازی هیئت‌ها با مشارکت دستگاه‌هایی چون سازمان تبلیغات و شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته و هیئت‌های مذهبی تابع مصوبات و دستورات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: در شهر اراک با شناسایی‌های صورت گرفته ۳۰ مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده‌اند که همه ظرفیت‌های لازم برای استقبال از این مراسمات مجازی را پای کار خواهیم آورد.

ربیعی گفت: کانون‌های بسیج مداحان در شهرستان‌ها نیز با شناسایی‌هایی که در حال انجام هستند برگزاری مجازی مراسمات را در دستور کار خواهند داشت.

وی افزود: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مشارکت مردم شرایط بیماری تغییر پیدا کند و بتوانیم مراسمات و برنامه‌های ماه مبارک رمضان را به شکل پرشوری برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول