اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تعطیلات نوروزی با کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در غرب تهران همراه بود

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: در طی ۱۶ روز تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۴ فروردین ماه جاری بالغ بر ۲۱ درصد از سرقت‌ها نسبت به ۱۴ روز قبل کاهش یافته است.

تعطیلات نوروزی با کاهش ۲۱ درصدی سرقت‌ها در غرب تهران همراه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر در سال ۱۴۰۰ در محل فرمانداری، اظهار کرد :آمار سرقت‌های انجام شده در سه ماه پایانی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده و نقش نیروی انتظامی در جامعه، گفت: امنیت زیرساخت تمام موضوعات است و باید همه دستگاه‌ها و افراد جامعه در تأمین و ایجاد امنیت مشارکت داشته باشند و نقش و وظیفه خود را ایفا کنند به طوری که دستگاه‌ها در ایجاد امنیت سهیم هستند و پیشگیری وخود حفاظتی برای همه مردم است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تأکید بر اینکه کشف جرایم وظیفه پلیس است، بیان کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات باید برای ایجاد امنیت و پیشگیری از اقدامات مجرمانه سهم خود را ادا کنند.

سردار ظهیری تأکید کرد: ۷۹ درصد از سرقت منازل در طبقه اول ساختمان‌ها انجام می‌شود، در حالی که با یک حفاظ مطمئن می‌توان مانع از بروز این گونه سرقت‌ها شد.

وی اضافه کرد: پلیس با اجرای طرح‌های مختلف با تمام توان و ظرفیت همواره در خدمت مردم است و برای برقراری امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تأکید بر صحت آمار تصریح کرد: اگر در اعلام آمار جرایم صحت وجود نداشته باشد، قطعاً نمی‌توان برآورد درستی از وضعیت منطقه غرب استان تهران داشت و طبعاً نمی‌توان برنامه‌ریزی لازم را کرد.

سردار ظهیری یادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده و همکاری صمیمانه نیروهای سپاه، بسیج، اطلاعات و نیروی انتظامی، افراد اراذل و اوباش نمی‌توانند در این منطقه قد علم کنند و باعث سلب آسایش مردم در جامعه شوند.

وی اقدامات انجام شده و طرح‌های اجرایی را بیانگر حضور و تلاش شبانه روزی پلیس دانسته و اعلام کرد: در طی ۱۶ روز تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۴ فروردین ماه جاری بالغ بر ۲۱ درصد از سرقت‌ها نسبت به ۱۴ روز قبل کاهش یافته که حاصل تلاش همه پرسنل نیروی انتظامی با افزایش گشت‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به دست آمده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بر ایجاد نظم و امنیت در منطقه تأکید و عنوان کرد: در طی سه ماه پایانی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ با اجرای طرح های انتظامی و برخورد با اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر ، آمار سرقت‌ها در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران بالغ بر ۱۲ درصد کاهش و بیش از ۲۱۸ درصد کشفیات افزایش داشته است.

سردار ظهیری با قدردانی از همکاری همه جانبه بین اعضای شورای تأمین شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: درشهرستان اسلامشهر که جمعیتی بالغ بر جمعیت دو استان کشور دارا بوده ولی ساختار انتظامی یک شهرستان وجود دارد، به‌رغم کمبودها و کاستی‌ها با فعالیت‌های شبانه روزی پرسنل در طی ۱۶ روز تعطیلات نوروزی بالغ بر ۲۵ درصد جرایم و سرقت‌ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش فارس، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر، سردار ظهیری با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ مهدی کرمی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر، با ابلاغ حکم سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سرهنگ علی آقا کارخانه را به عنوان فرمانده جدید فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر معرفی کرد.

سرهنگ مهدی کرمی پیش از این بنا به پیشنهاد سردار ظهیری با حکم فرمانده نیروی انتظامی به سمت جانشینی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران معرفی و منصوب شده بود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول