اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نمایندگان فوتبال بوشهر سال جدید را با شکست آغاز کردند

هر دو نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول کشور در هفته نوزدهم مقابل حریفان خود تن به شکست دادند تا سال جدید را با باخت آغاز کرده باشند.

نمایندگان فوتبال بوشهر سال جدید را با شکست آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته نوزدهم لیگ دسته اول کشور امروز با دیدارهای مختلف پیگیری شد که تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم مقابل حریفان خود تن به شکست یک بر صفر دادند.

شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۷ امروز و در ورزشگاه شهید مهدوی به قضاوت امیر سامان سلطانی میزبان تیم صدرنشین مس کرمان بود که با ارائه نمایشی ضعیف با گل دقیقه ۴۸ بابا محمدی بازی را واگذار کرد تا شانس بالا نشینی در جدول را از دست بدهد.

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر در بازی امروز مقابل مس کرمان:
ایمان صادقی، علی حمودی، امین شجاعیان، رضا دهقان، رضا صدری، حمیدرضا دیوسالار، امید سام کن، امیرحسین موسی زاده، محمد جواد جلالی، میلاد شعبانلو، مهدی مومنی
سرمربی: داوود مهابادی

اما پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان در بابل مهمان رایکا این شهر بود که با گل دقیقه ۹ میلاد سوری بازی را واگذار کرد تا دومین باخت پیاپی خود را تجربه کند.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول کشور شاهین و پارس جنوبی با باخت امروز به ترتیب با ۲۷ و ۲۵ امتیاز در جایگاه هشتم و نهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول