اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

روز بازارهای قم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/لزوم تعطیلی هرگونه تجمع و دست‌فروشی

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تعطیلی کلیه روز بازارها در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی و برای پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا خبر داد.

روز بازارهای قم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد/لزوم تعطیلی هرگونه تجمع و دست‌فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا مظفری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط قرمز کرونایی در شهر قم، اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از تشکیل اجتماع مردمی و قطع زنجیره انتقال، فعالیت کلیه روز بازارهای استان تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به قرارگیری شهر قم در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: میزان بالای ابتلا و سرعت انتقال ویروس سبب شده تا سرایت‌پذیری کووید ۱۹ در موج جدید کرونا، بسیار بیشتر از دفعات قبل باشد.

مظفری برخورد با خاطیان و جلوگیری از تجمع دست‌فروشان را خواستار شد و ابراز کرد: تمامی تجمعاتی که سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شوند باید تعطیل شوند.

وی در ادامه افزود: شاید تنها و بهترین راه مقابله و ریشه‌کنی این بیماری و قطع زنجیره آن، به دست خودِ ماست و همه باید تلاش کنیم که زنجیره این بیماری را قطع و در نتیجه آمار مبتلایان به این بیماری را کاهش دهیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول