اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احیا و راه‌اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر رفع مشکلات حقوقی واگذاری پیست اسکی سهند به بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد با احیا و فعالیت مجدد این پیست، ظرفیت‌های استان در حوزه ورزش ارتقا یافته و زمینه مناسب برای فعالیت ورزشکاران و علاقمندان ورزش اسکی فراهم شود.

احیا و راه‌اندازی مجدد پیست اسکی سهند و واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت‌ها و سابقه درخشان استان آذربایجان‌شرقی در عرصه ورزش اظهار داشت: ورزش از زوایای مختلف کارکردهای مثبتی دارد و باید غفلت‌های گذشته در این حوزه را جبران کنیم.

 وی با اشاره به تأثیرات ورزش در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی، گفت: توسعه با توجه به محوریت تبریز و آذربایجان‌شرقی در حوزه ارتباطات با کشورهای همسایه، توسعه روابط فرهنگی و ورزشی با این کشورها می‌تواند موجب پایداری مناسبات تجاری و اقتصادی شود.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقلیمی و آب‌ و هوایی استان برای توسعه ورزش اسکی، متذکر شد: اسکی علاوه بر اینکه یک ورزش مفرح و پرطرفدار است، از نظر گردشگری نیز می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد.
 
وی با بیان اینکه باید از داشته‌ها و امکانات خود به بهترین شکل استفاده کنیم، یادآور شد: ما در استان بخش خصوصی توانمندی داریم که می‌تواند در این حوزه سرمایه‌گذاری کند و مدیریت اجرایی استان نیز از هیچ کمکی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
 
پورمحمدی با قدردانی از تلاش مسوولان امر برای احیا و راه‌اندازی مجدد پیست اسکی سهند، خواستار اهتمام جدی فدراسیون اسکی برای حل مشکلات حقوقی برای واگذاری این پیست به بخش خصوصی همچنین تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت مجدد این پیست شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول