اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بسیج شدن امپراتوری صهیونیست‌ها علیه ظرفیت‌های انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به مبارزه افسران جنگ نرم با جو رسانه‌ای قوی صهیونیست گفت: امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها علیه انقلاب اسلامی بسیج شده تا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد.

بسیج شدن امپراتوری صهیونیست‌ها علیه ظرفیت‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امشب در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش سپاه و بسیج در ایجاد امنیت در کشور اظهار کرد: اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه گسترش انقلاب اسلامی به تمام جهان در حال افزایش است، گفت: طی سال‌های گذشته ایران اسلامی اقتدار خود را به منصه ظهور رسانده و دنیای استکبار به این باور رسیده مرکز قدرت اسلام و مسلمانان جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به مبارزه افسران جنگ نرم با جو رسانه‌ای قوی صهیونیست افزود: صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین جنایت را علیه مسلمانان انجام داده و امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها علیه انقلاب اسلامی بسیج شده تا ظرفیت‌های جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد.

فلاحتی با قدردانی از تلاش‌های بسیج در اجرای طرح غربالگری“ شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ویروس کرونا بلای جامعه انسانی شده و روزانه مردمان بسیاری را به کام مرگ می‌فرستد لذا باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کشور به‌درستی و دقیق اجرا شود.

کاهش تلفات ناشی از کرونا در کشور با همراهی مردم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با اشاره به اهداف این سازمان در کنترل ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار به بیماریابی کرونا در کشور کمک کرده و با همکاری مردم امیدوار به استیبل شدن شرایط تا اردیبهشت‌ماه هستیم.

سردار غلامرضا سلیمانی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه گفت: با همکاری مردم قطعاً آمار تلفات ناشی از کرونا در کشور کاهش پیدا می‌کند و این امکان وجود دارد که هنگام انتخابات بتوانیم تلفات ناشی از ویروس کرونا را به کمترین برسد.

وی با اشاره به تأثیر اماکن مختلف در ابتلای افراد به کرونا بیان کرد: نرخ ابتلا در سیستم حمل‌ونقل ۲۵ درصد، در بازار ۲۴ درصد، در مراکز آموزشی ۶ درصد و در نمازهای جمعه و مساجد زیر چهارصدم درصد است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول