اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

صعود تیم پدیده به مرحله نهایی لیگ دسته یک/ مالک باشگاه: برای موفقیت زحمات بسیاری کشیدیم

مالک باشگاه تیم پدیده غرب گفت: تیم فوتبال پدیده غرب با کسب نتیجه تساوی در مقابل نماینده کاشان و با کسب ۱۷ امتیاز به مرحله حذفی لیگ دسته یک کشور صعود کرد

صعود تیم پدیده به مرحله نهایی لیگ دسته یک/ مالک باشگاه: برای موفقیت زحمات بسیاری کشیدیم

عبدالرضا عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از صعود تیم فوتبال پدیده غرب به مرحله حذفی لیگ دسته یک کشور خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با کسب نتیجه تساوی در مقابل نماینده کاشان و با کسب ۱۷ امتیاز صعود کنیم.

وی ادامه داد: برای موفقیت تیم زحمات بسیاری کشیدم حتی برای تامین مخارج تیم به صورت ملتمسانه از همه کمک خواستم و خدا روشکر گدایی‌ها نتیجه  داد و به دور بعد صعود کردیم.

مالک باشگاه و سرمربی تیم پدیده غرب خاطرنشان کرد: برخی افراد مدعی می‌شوند تیم پدیده علاقه‌ای به صعود به لیگ برتر ندارد، واقعا در این صحبت چه منطقی نهفته است؟  چرا باید برای تامین مخارج تیم گدایی کنیم، تمرین کنیم، تلاش کنیم اما علاقه‌ای به صعود نداشته باشیم؟.

وی ادامه داد: پس از این دور از رقابت‌ها هشت تیم باقی‌مانده به صورت حذفی در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و امیدواریم بتوانیم با نتیجه برتری در مقابل حریفان به لیگ برتر صعود کنیم.

عظیمی در خصوص آخرین بازی این تیم و امتیاز سایر تیم‌ها نیز گفت: تیم پدیده هم اکنون با ۱۷ امتیاز در صدر قرار دارد، تیم ارو اسپور ۱۶ امتیازی و تیم گهر ۱۵ امتیازی است اما با توجه به اینکه از هر گروه دو تیم صعود می‌کند و بازی آخر ما در مقابل وحدت بروجرد بوده و تیم های گهر و اروم اسپور ارومیه باهم بازی دارند با کسب هر نتیجه‌ای تیم ما صعود خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور در چهار گروه و با حضور ۲۲ تیم برگزار شد و در نهایت ۸ تیم از آن‌ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد‌ و در نهایت دو تیم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول