اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انگیزه و رغبت حضور مردم در انتخابات فراهم شود/لزوم حفظ شان و جایگاه ماه مبارک رمضان

نماینده ولی فقیه کردستان گفت: ایجاد انگیزه و رغبت لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را باید فراهم کرد و به دور از شعارزدگی زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات بود.

انگیزه و رغبت حضور مردم در انتخابات فراهم شود/لزوم حفظ شان و جایگاه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی مناسبت‌های ملی و مذهبی کردستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ترغیب مردم با ملاطفت همراهی و مهربانی با مردم در مشارکت آنها و حضور در انتخابات مهم است.

وی با اشاره به اینکه دعوت مردم به شرکت در انتخابات نیازمند بازنگری در عملکرد ادارات و مسئولان دارد، افزود: بخشی از حضور مردم به نوع عملکرد مسوولان و ارادت برمی‌گردد و باید با عملکرد درست و مطلوب زمینه جلب اعتماد مردم برای مشارکت در انتخابات را فراهم کرد.

وی بیان کرد: ایجاد انگیزه و رغبت لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را باید فراهم کرد و به دور از شعارزدگی زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نیازمند توجه به عمق و باطن قضیه دارد و با نگاه سطحی محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به ماه مبارک رمضان و برنامه‌های این ایام اضافه کرد: برای هر انسانی ماه رمضان جایگاه و احترامی دارد و باید شان و جایگاه این ماه مبارک حفظ شود.

وی اعلام کرد: انسان روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول