اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیحات در خصوص حواشی اخیر بودجه کهگیلویه و بویراحمد/ جزئیات بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ نشده است!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ استان ۵۶ درصد رشد داشته اما هنوز جزئیات آن به استان ابلاغ نشده است.

توضیحات در خصوص حواشی اخیر بودجه کهگیلویه و بویراحمد/ جزئیات بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ نشده است!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی شهابی‌نسب در برنامه زنده شبکه استانی دنا با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص صفر شدن بودجه عمرانی استان در سال ۱۴۰۰ گفت: همان روز این خبر را تکذیب کردم چطور بودجه‌ای که هنوز به ما ابلاغ نشده صفر شده است؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بودجه استان در سال گذشته ۹۳۷ میلیارد تومان بود اما در لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده بودجه استان به یک هزار و ۴۵۱ میلیارد معادل ۵۶ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در این لایحه اعتبارات ۱۷ طرح مهم استان از ۲۳۳ میلیارد به ۳۲۱ میلیارد افزایش یافته، گفت: اعتبارات ۳۳ طرح جهش تولید ۳۰ درصد، توازن ۹۳ درصد و اعتبارات نفت ۷۹ درصد رشد داشته است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش ۵۶ درصدی بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی است که بودجه کشور در لایحه ۱۴۰۰، ۲۰ درصد رشد داشته افزود: کهگیلویه و بویراحمد استان هفدهم کشور است و ۱۴ استان بودجه کمتری نسبت به استان ما دارند.

شهابی‌نسب با بیان اینکه دولت بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم کرده اما هنوز جزئیات بودجه، جداول و ریز بودجه، پیوست‌‌‌ها و سهم هر استان چیزی به ما ابلاغ نشده گفت: متاسفانه سال گذشته این حواشی را هم شاهد بودیم، می‌گفتند بودجه استان از ۱۳۰۰ میلیارد به ۳۵۰ میلیارد کاهش یافته است در حالی که اینگونه نبود، بودجه ۱۴۰۰ استان ۵۶ درصد افزایش داشته و کاهش بودجه امکان‌پذیر نیست یا همین ۵۶ درصد به ما ابلاغ می‌شود یا افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول