اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های پایه اولویت فدراسیون کشتی است

نماینده فدراسیون کشتی گفت: سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های پایه از اولویت‌های این فدراسیون بوده و با این کار آینده ورزش کشتی کشور و موفقیت در رقابت‌های مختلف جهانی را شاهد خواهیم بود.

سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های پایه اولویت فدراسیون کشتی است

جواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص وضعیت برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که به میزبانی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک سال است که درگیر شیوع ویروس کرونا هستیم و همین امر نیز در برگزاری اردوهای آماده‌سازی تاثیر بسیاری داشته اما با برگزاری این رقابت‌ها شاهد کشتی‌گیران آماده‌ای بودیم.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 318 کشتی‌گیر در قالب 32 تیم از 30 استان حضور داشتند که شاهد برگزاری مسابقات باکیفیتی بین کشتی‌گیران حاضر بودیم و انتظار نداشتیم که این رقابت‌ها چنین سطحی داشته باشد.

نماینده فدراسیون کشتی ادامه داد: میزبانی سنندج در این رقابت‌ها نیز بسیار مطلوب بود و این اردو یکی از با نظم‌ترین و با کیفیت‌ترین اردوهای برگزار شده در رشته کشتی بوده است.

کریمی یادآور شد: با توجه به اینکه به شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم شاهد برگزاری مسابقات به صورت فشرده بودیم اما خوشبختانه این مسئله بر روی نتیجه کار تاثیر خاصی نداشت.

وی بیان کرد: طی چند سال اخیر برنامه‌های بسیاری را برای داشتن تیم‌های پایه قوی در رشته کشتی داشته‌ایم تا بتوان در آینده بدون دغدغه در رده‌هاس سنی بالاتر در رقابت‌های مختلف شرکت کرد.

نماینده فدراسیون کشتی گفت: سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های کشتی پایه می‌تواند استعدادهای جدیدی را برای ما شکوفا کند تا در آینده بتوانیم به خوبی از این طرفیت بهره لام را ببریم.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول