اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی مرگبار در «کارولینای جنوبی» آمریکا 5 کشته برجای گذاشت

در حادثه تیراندازی مرگبار در ایالت «کارولینای جنوبی» آمریکا دست‌کم پنج نفر از جمله دو کودک پنج و 9 ساله جان خود را از دست دادند.

تیراندازی مرگبار در «کارولینای جنوبی» آمریکا 5 کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در یک حادثه تیراندازی در ایالت «کارولینای جنوبی» آمریکا پنج نفر از جمله دو کودک جان خود را از دست دادند.

بنا بر گزارش شبکه «ای بی سی نیوز»، اداره پزشکی قانونی شهرستان یورک در کارولینای جنوبی اعلام کرد که دکتر «رابرت لسلی» ۷۰ ساله و همسرش «باربارا لسلی» ۶۹ ساله غروب روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی در حادثه تیراندازی به همراه نوه‌های خود «آدا لسلی» ۹ ساله و «نوآ» ۵ ساله جان خود را از دست دادند.

طبق این گزارش، جسد یک قربانی دیگر به نام «جیمز لوئیس» شهروند ۳۸ ساله نیز در اطراف محل تیراندازی پیدا شد.

«ترنت فاریس» سخنگوی اداره کلانتری شهرستان یورک نیز اعلام کرد که یک فرد ششم نیز در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و به دلیل شدت وخامت جراحات به بیمارستان منتقل شده که هنوز هیچ گزارشی درباره وضعیت وی منتشر نشده است.

وی ادامه داد که معاونان کلانتری در ساعت حدود ۱۶:۴۵ بعدازظهر روز گذشته (۰۱:۳۰ بامداد پنجشنبه به وقت تهران) تماسی را در خصوص وقوع یک حادثه تیراندازی در خانه‌ای در منطقه «راک هیل» دریافت کرده‌اند.

مقام‌های محلی می‌گویند که یک فرد مظنون پس از جستجوی چند ساعته نیروهای امنیتی برای یافتن عوامل حمله تیراندازی فوق، در اطراف خانه‌ای که در آن تیراندازی انجام گرفته است، پیدا شده است اما جزئیاتی درباره هویت وی هنوز فاش نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود که بسیاری از آن‌ها مرگبار است و تعدادی در آن حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در ایالات متحده به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر نشده اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول