اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سال ۱۴۰۰، سال پیروزی در جنگ اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سال ۱۴۰۰ را سال پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دانست و گفت: با توجه شعار سال، سازمان بسیج و مسؤولان پای‌کار بوده تا از واحدهای تولیدی در کشور حمایت و مشکلات آنان را برطرف کنند، به این منظور امسال سال پیروزی در جنگ اقتصادی است.

سال ۱۴۰۰، سال پیروزی در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز از یک واحد تولید کپسول اکسیژن و سیلندر بیمارستانی صنعتی و آتش‌نشانی بازدید و با کارگران و مدیران این واحد بزرگ تولیدی به گفت‌وگو پرداخته و از مشکلات کارخانه آگاه شد.

وی در این بازدید با بیان اینکه کشور در شرایط بسیار سخت اقتصادی قرار دارد، اظهار کرد: استکبار در این ۴۰ سال جمهوری اسلامی را با شدیدترین تحریم‌های ظالمانه مواجه کرده و برخی از واحدهای تولیدی در کشور در طی این مدت با مشکلاتی مواجه شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش تأثیرگذار واحدهای تولیدی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: امروزه واحدهای تولیدی در کشور یک نقطه از جامعه‌ای است که زیر سایه حضرت حجت (ره) زندگی کرده و بنده با حضور در این واحدها تصور حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را دارم.

 

سلیمانی با تأکید بر ظرفیت‌های مناسب کشور در عرصه‌های علمی و تولیدی بیان کرد: کشور دارای ظرفیت خوبی به لحاظ تولید، جغرافیایی، علمی و انرژی بوده و باید از آن در راستای  توسعه کشور و پیشرفت اقتصادی استفاده کرد.

وی با اذعان به اینکه بسیاری از نیازهای کشور توسط واحدهای تولیدی به‌راحتی تأمین می‌شود، تصریح کرد: سازمان بسیج از واحدهای تولیدی در کشور پشتیبانی و حمایت می‌کند، چون آنجایی که نیاز تولید توسط واحدهای تولیدی تأمین می‌شود باید از آن حمایت کرد، زیرا منجر به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در کشور می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سال ۱۴۰۰ را سال پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دانست و افزود: با توجه شعار سال، سازمان بسیج و مسؤولان پای‌کار بوده تا از واحدهای تولیدی در کشور حمایت و مشکلات آنان را برطرف می‌کند، به این منظور امسال سال پیروزی در جنگ اقتصادی است.

سلیمانی از وجود ۶ مسیر برای تولید واکسن در کشور خبر داد و گفت: با تلاش‌های دانشمندان ایرانی هم‌اکنون ۶ مسیر برای تولید واکسن در کشور وجود داشته و تلاش‌ها به‌منظور تولید انبوه ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول