اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

هیچ یک از شهرهای فارس میزبان نماز جمعه نیست

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس گفت: نماز جمعه بیستم فروردین‌ ماه، در هیچ یک از شهرستان‌های فارس از جمله شیراز، اقامه نمی‌شود.

هیچ یک از شهرهای فارس میزبان نماز جمعه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ملک مکان با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

او افزود: جهت جلوگیری از شیوع کرونا و برای حفظ و سلامتی مردم، ۲۰ فروردین، نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان‌ها و شهر‌های استان فارس از جمله شهر شیراز اقامه نمی‌شود.

ستاد نماز جمعه فارس از عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

بر اساس اعلام رنگ بندی جدید نرم افزار ماسک، ۲۴ شهرستان استان فارس در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

شهرستان‌های استهبان، کوه چنار، خفر، زرقان، بیضا، اوز، آباده، ارسنجان، اقلید، جهرم، خرمبید، داراب، زرین دشت، سپیدان، شیراز، فراشبند، فسا، فیروزآباد، کازرون، کوار، گراش، لارستان، مرودشت و ممسنی در وضعیت قرمز هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده شهرستان های بختگان، بوانات، پاسارگاد، خرامه، خنج، رستم، سرچهان، سروستان، قیر و کارزین، لامرد، مهر و نی ریز نیز در وضعیت نارنجی هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول