اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نخستین پیروزی نفت آبادان در گام دوم نیمه نهایی لیگ‌برتر بسکتبال ایران

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، به نخستین پیروزی خود دست یافت.

نخستین پیروزی نفت آبادان در گام دوم نیمه نهایی لیگ‌برتر بسکتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران عصر امروز پنجشنبه در تالار بسکتبال آزادی تهران پیگیری شد و طی آن، پالایش نفت آبادان که در دیدار نخست برابر نماینده پایتخت تن به شکست داده بود، در دومین تقابل دو تیم به نخستین برد خود دست یافت.

بر همین اساس، دومین جدال دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، با حساب ۶۹ بر ۵۹ به سود شاگردان سامری خاتمه یافت.

با احتساب این نتیجه، دو تیم در تعداد پیروزی‌های خود در عدد یک به تساوی رسیدند.

در این دیدار صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۱۸ امتیاز و ثبت ۶ ریباند ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

حماد سامری تیم خود را با آرایش ابتدایی سعید داورپناه، اشکان خلیل‌نژاد، آرن داوودی، محمد حسن‌زاده و امیرحسین صدیقی به میدان فرستاد و در آن سو، «علی آرزومندی» امیرحسین خندان‌پور، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، ​مالیکو ترنت و آرمان زنگنه  را برای کلید زدن این دیدار روانه میدان کرد.

کوارتر اول این دیدار را نفت آبادان با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود خود به پایان برد، در کوارتر دوم مهرام نتیجه را جبران کرد با نتیجه ۱۴ بر ۱۶ بر حریف چیره شد‌ تا نیمه نخست با حساب ۲۶ بر ۲۷ به سود شاگردان علی آرزومندی خاتمه یابد.

در وقت سوم این دیدار، پالایش نفت آبادان با حساب ۱۸ بر ۱۵ از حریف پیشی گرفت، در کوارتر پایانی و سرنوشت ساز این دیدار، این  پالایش نفت آبادان بود که کار را به سود خود به پایان برد و با ثبت عدد ۲۵ در مقابل ۱۷ امتیاز  مهرام نتیجه نهایی را از آن خود کرد.

سومین دیدار دو تیم روز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه جاری در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.

این مرحله از رقابت‌ها به‌صورت سه از پنج برگزار خواهد شد و هر تیمی که زودتر در عدد پیروزی های خود به رقم ۳ دست پیدا کند، یک پای فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران خواهد بود.

در دیگر دیدار این مرحله، روز گذشته شهرداری گرگان در دومین مصاف خود با شیمیدر قم،  با نتیجه قاطع ۹۵ بر ۹۲ به برتری دست یافت و راه رسیدن خود به فینال را هموار کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول