اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور نیروی زمینی سپاه، هم افزایی، همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را مهم قلمداد کرد.

همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت

به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد کرمی پیش از ظهر امروز در نشست فرماندهان و معاونان انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تبریک سال نو و همچنین تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان و ماه بندگی، اظهار کرد: سال 1400 که سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و فرمانده معظم کل قوا به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدائی‌ها» نامگذاری شده است همه ما در مجموعه نیروی های نظامی و انتظامی را بر آن داشت تا با توجه به مسئولیت خطیر، شعار معظم له را به خوبی و دقیق عملی و اجرا نماییم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تولید و تمامی برنامه های اقتصادی کشور حول محور امنیت می چرخد، افزود: تولید زمانی رونق و افزایش می یابد که امنیت وجود داشته باشد وهمه ما باید  برای تولید و حفظ امنیت در جامعه و کشور تلاش نماییم چرا که مسؤول هستیم و به خوبی باید تولید امنیت کرده و آن را حفظ و زمینه را برای دستگاه ها و سازمان ها و همچنین تولید اقشار مختلف جامعه مهیا سازیم همچنان که قبلا نیز  اصل بر همین بوده است.

این مقام ارشد نظامی در جنوب شرق کشور با بیان اینکه تمام هجمه‌های دشمن بر علیه نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران این است که چشم دیدن این کشور را ندارد، بیان کرد: با اقدام جهادی و تلاش می توانیم آینده را بیش از پیش به پیشرفت و ترقی مهیا و آماده سازیم آنچنان که دشمن پیشرفت ایران اسلامی را نمی خواهد به حول قوه الهی و با عنایات پروردگار و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دشمنان در رسیدن به اهداف ومقاصد خود ناکام مانده و از این به بعد هم ناکام خواهند ماند.

سردار کرمی هم افزایی، همدلی و همکاری دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را مهم قلمداد کرد و گفت: منافقین و دشمن هر اقدامی را برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می دهد ولی نیرو‌های مسلح با تکیه به خداوند متعال، قران کریم و با همدلی و هم افزائی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

وی به برنامه ریزی لازم در برخورد با قاچاق کالا و ارز و همچنین برنامه های پیش بینی شده فرهنگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید به موضوعات علمی و فرهنگی در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر بیشتر پرداخته شود و سعی ما هم همین است که برنامه ریزی مدونی را تدوین و با همکاری سایر دستگاه های و نهادهای مرتبط این برنامه را عملی کرده و پدیده قاچاق و مواد مخدر را از بین ببریم.

این مقام ارشد نظامی در سپاه پاسداران جنوب شرق کشور به برخی نزاع ها ودرگیری ها بین برخی اقوام اشاره کرد و افزود: با بررسی علت و انگیزه مشخص می شود که اکثر این اختلافات بر سر یک سری مسائل جزئی پیش می آید که با حضور بزرگان طوایف و ریش سفیدان قابل حل و پیشگیری است.

سردار کرمی به موضوع گشت رضویون نیز اشاره ای داشت و تاکید کرد: تمام تلاش خود در همکاری با فرماندهی انتظامی استان برای پیشگیری و کاهش جرایم به خصوص سرقت  انجام  می دهیم تا ضمن برخورد قاطع با مجرمان از وقوع جرایم حتی یک جرم پیشگیری شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش فرماندهی انتظامی استان در برقراری و حفظ نظم وامنیت استان، به مسئولیت سنگین نیروی انتظامی با توجه به حضور در سطح جامعه و بین مردم اشاره داشت و بیان کرد: با مردم بودن و در بین مردم بودن بسیار مهم و حائز اهمیت است و این یک نعمت بزرگ الهی است امیدواریم در ادامه با هم افزایی ،هماهنگی، همکاری و روحیه جهادی و برادرانه با تمامی دستگاهها و نهادها به پیشرفت این استان و همچنین ارتقاء و پایداری سطح امنیت بیش از پیش گام برداریم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول