اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ۲۷ درصدی مصرف بنزین در همدان

مدیرکل شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افزایش ۲۷ درصدی مصرف بنزین در همدان خبر داد.

افزایش ۲۷ درصدی مصرف بنزین در همدان

امین روستایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: آمار و ارقام مصرف در بازه زمانی ۱۸ روزه از ۲۸ اسفندماه ۹۹ تا ۱۵ فروردین‌ سال ۱۴۰۰، از افزایش ۷۲ درصدی مصرف سوخت بنزین خبر می‌دهد که قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه هنوز وجود اپیدمی کرونا در استان و کشور را شاهد هستیم افزود: این آمار از افزایش سفرها و تردد خودروها در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی‌های استان حکایت دارد.

مدیر شرکت فراورده‌های نفتی منطقه همدان به آمار ارائه شده توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداخت و خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین امسال یک میلیون و ۲۶۵ هزار تردد در ورودی و خروجی‌های محورهای استان همدان به ثبت رسیده که در قیاس با همین مدت در سال گذشته نرخ رشد ۱۳۶ درصدی تردد را به ثبت رسانده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان روز ۱۴ فروردین نرخ رشد مصرف بنزین به طور متوالی منفی بود که نشان از کاهش ترددها به دلیل خودداری هموطنان از انجام مسافرت‌ها و عمل به پویش اجتماعی در خانه بمانیم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بود.

روستایی تصریح کرد: از ابتدا تا آخر تعطیلات نوروز، روند مصرف فرآورده بنزین صعودی بود و بیشترین اختلاف مصرف در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به میزان حدود ۲ میلیون لیتر و با ثبت رقم ۶۶ درصد افزایش نسبت به روز مشابه سال ۹۹ به عنوان پیک این بازه زمانی رکورد زد.

وی از افزایش ۱۴ درصدی مصرف نفت‌گاز بخش حمل و نقل در بازه زمانی ۱۸ روزه مورد اشاره امسال در قیاس با مدت مشابه سال ۹۹ خبر داد که بیشترین اختلاف مصرف این فرآورده در هشتمین روز از سال جدید و به میزان ۲۴ درصد افزایش بوده است.

مدیر شرکت فراورده‌های نفتی منطقه همدان تاکید کرد: تمام ۱۲۴ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های سوختی مایع و گاز طبیعی فشرده منطقه ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، به طور شبانه‌روزی مورد پایش تیم‌های عملیاتی کنترل کمی و کیفی قرار می‌گرفتند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول