اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رکوردشکنی کرونا در آغاز موج چهارم/ ۱۵۶ بیمار جدید در کرمانشاه بستری شدند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در پیک چهارم شاهد سرعت شگفت‌انگیز شیوع بیماری هستیم به‌طوریکه تنها طی شبانه روز گذشته ۱۵۶ مبتلای جدید کرونا در سطح استان بستری شده است.

رکوردشکنی کرونا در آغاز موج چهارم/ ۱۵۶  بیمار جدید در کرمانشاه بستری شدند

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بستری‌ها در آغاز موج چهارم کرونا در استان، گفت: طی شبانه روز گذشته سه مورد فوت بر اثر ابتلای قطعی به کرونا ثبت شده که و در مقایسه با روزهای آخر اسفندماه که میانگین فوتی‌ها ۹ دهم بود، الان این اعداد یک افزایش چشمگیر را نشان می‌دهد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: ۱۱۹ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۸ نفر آن‌ها وخیم است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد موارد مرگ و میر کرونایی با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها، گفت: در این پیک شاهد سرعت شگفت‌انگیز شیوع بیماری هستیم به‌طوریکه تنها طی شبانه روز گذشته ۱۵۶ مبتلای جدید کرونا در سطح استان بستری شده است.

محمدی در پایان به مردم توصیه کرد، حتما در رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت داشته و سهل انگاری نداشته و همچنان بیش از هر چیزی استفاده از ماسک توصیه می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول