اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت سفارش کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی جدید از 22 فروردین

معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی جدید از روز یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال جاری آغاز می شود.

ثبت سفارش کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی جدید از 22 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا سالاری میری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی «1400-1401» برای تمام پایه‌های تحصیلی از روز یکشنبه 22 فرودین ماه آغاز می شود.

وی افزود: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از 6 تیرماه 1400 آغاز می‌شود.

به گفته معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش هرمزگان، دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدائی، هشتم و نهم و همچنین یازدهم و دوازدهم می‌توانند از 22 فروردین تا 22 خردادماه با مراجعه به سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com ،فرآیند ثبت و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این سایت نیز برای ثبت سفارش و خرید کتب پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از شش تیرماه الی 16 شهریورماه 1400 فعال می شود.

سالاری میری ادامه داد: قیمت کتب حدود 25 درصد نسبت به قیمت سال گذشته افزایش یافته است و برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی قیمت 42 هزار و 500 تومان، در پایه‌های هفتم تا نهم 64هزار و 500 تومان و در پایه‌های دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ 88 هزار و 700 تومان و در رشته علوم تجربی 84 هزار و 200 تومان خواهد بود، البته طبق روند سنوات قبل، برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها ارسال خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم است و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است و دانش آموزانی که از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته می دهند، می‌توانند از 12 تیرماه سال جاری اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

انتهای پیام/88070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول