اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهید آوینی طلایه‌دار هنر متعهد و انقلابی بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: شهید آوینی طلایه‌دار هنر متعهد و انقلابی بود.

شهید آوینی طلایه‌دار هنر متعهد و انقلابی بود

احمد جوانمرد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و بیستم فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی اظهار کرد: شهید آوینی طلایه‌دار هنر متعهد و انقلابی بود.

وی افزود: شهید آوینی با درک صحیح از زمان و موقعیت موجود، مسیر درست حرکت را انتخاب کرده و با تلاش‌های خود هنر متعهد را به معنای واقعی جلوه‌گر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از شهید آوینی به‌عنوان نماد یک هنرمند ملی، وطن‌دوست و خداپرست یاد کرده و ادامه داد: تمام هنرمندانی که دغدغه انقلاب و اسلام را دارند می‌بایست مسلک و سیاق این شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار دهند.

جوانمرد هنر انقلابی و‌ متعهد را هنری دانست که در راستای ارزش‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات هر جامعه‌ای قدم برمی‌دارد و سعی دارد از تمام ظرفیت‌های هنری موجود برای حفظ، صیانت و اشاعه آن ارزش‌ها بهره گیرد.

وی هنرمندان شهرستان زرندیه را هنرمندانی متعهد، متدین و انقلابی معرفی کرد که همواره کمک این اداره در اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت فرهنگی در شهرستان بوده و هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برپایی نمایشگاه عکس، نصب بنر و پلاکارد در سطح شهرستان، نشر پوستر و نماهنگ در فضای مجازی، دیدار با هنرمندان شهرستان، گل‌باران مزار شهید هنرمند، دیدار با خانواده‌های شهدا، ارسال پیامک مرتبط به هنرمندان و... را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره برای هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول