اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

محدویت‌های کرونایی بدون تبعیض تصویب و اجرا شود

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که رعایت دستور العمل های بهداشتی وظیفه عمومی تمام اقشار جامعه است، گفت: هرگونه تصمیم گیری در زمینه تعطیلی و یا اعمال محدودیتهای کرونایی باید همگانی و فارغ از هرگونه تبعیض تدوین و اجرایی شود.

محدویت‌های کرونایی بدون تبعیض تصویب و اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا دشتی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد،  اظهار کرد: هرگونه تصمیم گیری در زمینه تعطیلی و یا اعمال محدودیت باید همگانی و فارغ از هرگونه تبعیضی تدوین و اجرایی شود.

وی  با بیان این‌که متأسفانه در محدودیت‌های گذشته بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا فروشگاه‌های کوچک تعطیل بودند  ولی در همان زمان فروشگاه‌های بزرگ مجوز فعالیت داشتند، افزود: این چنین تبعیض‌ها موجب نارضایت مردم از اعمال مدیریت‌های ستاد مقابله با کرونا در استان و کشور می شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را وظیفه‌ای عمومی دانست و بیان کرد: تمام افراد جامعه فارغ از مسئولیت و جایگاه حقیقی و حقوقی در برابر سلامت عمومی جامعه مسئول بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد هم با اشاره به اهمیت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این استان، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون اصناف و اقشار مختلف همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند و امیدواریم این همراهی تا قطع کامل چرخه شیوع ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اعمال یک سری محدودیت‌های ترددی در سطح استان، افزود: هرگونه محدودیت علاوه بر مصوبات ستاد ملی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادی مرتبط در سطح استان یزد اجرایی  شود.

استاندار یزد در خصوص برگزاری نماز جماعت در استان، گفت: با توجه به درخواست جمع کثیری از اقشار مختلف و دستگاه‌های مربوطه و همچنین بعد از کسب مجوز از مرکز بهداشت مقرر شد نماز جماعت در حداقل زمان ممکن و در فضای باز و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در یزد اقامه شود.

وی با بیان این‌که سلامت مردم اولویت اصلی ستاد مقابله با کرونای استان است، بیان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، دورکاری در هفته آینده به صورت جدی در ادارات استان اعمال شود و اگر اداره‌ای این مصوبه را به صورت درست اجرا نکرد باید مورد برخورد قرار گیرد.

طالبی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای کامل مصوبات ستاد مقابله با شیوع کرونا، تصریح کرد: محدودیت تردد از شب گذشته در استان یزد آغاز شده و از نیروی انتظامی انتظار می‌رود مثل همیشه در اجرای صحیح و قاطعانه این مصوبه ستاد کرونا اقدام کند.

وی در پایان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل‌های بهداشتی را لازمه ساماندهی بهبود شرایط کرونایی استان دانست و بیان کرد: از مردم انتظار داریم با احساس مسئولیت در قبال یکدیگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و مانع بحرانی شدن شرایط شوند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول