اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشتی گیر جوان ماسالی فینالیست رقابت‌های انتخابی تیم ملی شد

امیررضا معصومی فرزند کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران درحالی فینالیست مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ایران شده است که پدرش فردین معصومی از شدت استرس نتوانست بازی پسرش را از نزدیک تماشا کند و سالن مسابقات را ترک کرد

کشتی گیر جوان ماسالی فینالیست رقابت‌های انتخابی تیم ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان از روز گذشته (چهارشنبه) در سالن شهید چمران شهر رامسر آغاز شد و امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

در رقابت‌های وزن ۱۱۰ کیلوگرم، امیررضا معصومی از گیلان به همراه ابوالفضل بابالو از تهران فینالیست شدند امیررضا فرزند فردین معصومی دارنده دو مدال نقره و برنز سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان است.

 فردین معصومی اهل شهرستان ماسال و کاپیتان سابق تیم ملی کشتی ایران است که در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۰۶ گوانگ‌ژو چین به نایب‌قهرمانی و در ۲۰۰۹ هرنینگ به مقام سوم دستهٔ ۱۲۰ کیلو رسیده است. وی همچنین صاحب چهار مدال طلای قهرمانی آسیا و یک نقره و یک برنز بازی‌های آسیایی شده است.

 

معصومی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات المپیک پکن هم شرکت کرد و به مقام پنجم رسید وی از سال ۱۳۹۳ سرمربی گری تیم ملی کشتی ساحلی ایران را بر عهده دارد و تا سال ۲۰۱۷ توانست به سه عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

امیررضا معصومی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۸۳ است و از هشت‌سالگی پا به عرصه کشتی آزاد گذاشته است و هم‌اکنون توانسته فینالیست مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی کشور شود پدرش قبلاً گفته بود امیدوارم پسرم به‌جای من بتواند صاحب مدال طلای المپیک شود و در این راه با تمام توانم از او حمایت می‌کنم.

فردین معصومی هرچند همراه با پسرش راهی رامسر شده بود، اما از استرس کشتی‌های پسرش نتوانست در سالن حاضر شده و مسابقاتش را از نزدیک تماشا کند. معصومی امیدوار است که پسرش، امیررضا بتواند امسال صاحب دوبنده سنگین‌وزن تیم نوجوانان در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول