اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نظری: شرط اولمان با فکری بقا در لیگ برتر است/ با تفاهم شکایت خود را از حسینی پس می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: شرط اول‌مان با محمود فکری باقی ماندن در لیگ برتر است.

نظری: شرط اولمان با فکری بقا در لیگ برتر است/ با تفاهم شکایت خود را از حسینی پس می‌گیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد نظری درباره انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با توجه به نتایج ضیعفی که در هفته‌های اخیر داشتیم به این جمعه بندی رسیدیم تحولی ایجاد کرده و در فرصت باقی‌مانده نیم فصل دوم توانمند‌ی‌های تیم را احیا کرده تا بتوانیم به نتایج دلخواه و جایگاه مورد انتظار مردم خوب مسجد سلیمان و هواداران‌مان دست پیدا کنیم. نباید فرصت را بیش از این از دست بدهیم.

وی درباره اظهارنظر داریوش یزدی مبنی بر استعفا ندادن از نفت مسجدسلیمان گفت: نمی‌دانیم این موضوع را چگونه تعبیر کنیم. داریوش یزدی پس ازبازی با نساجی در تاریخ 14 فروردین خداحافظی کرد و از زحماتش تشکر می‌کنم. وقتی بدون هماهنگی با ما با تیم و بچه‌ها خداحافظی و تیم را ترک کرده نمی‌دانیم اسم این موضوع را  استعفا بگذاریم یا خداحافظی؛ واقعیت همین است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی این باشگاه توضیح داد: در این فصل وضعیت مالی ما بهتر از سال‌های قبل بوده و تاکنون 50 درصد به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم که یکی از بهترین پرداختی‌ها در لیگ برتر بوده است. در زمان سرمربیگری مجتبی حسینی 60درصد قراردادش را پرداخت کردیم و بازیکنان و کادر فنی هم در آن زمان 50 درصد دریافتی داشتند.

نظری در حاشیه مرامس معارفه محمود فکری در تمرین نفت مسجد سلیمان گفت: به کادر فنی بعدی هم 50 درصد پرداخت کردیم. برای نیم‌ فصل دوم هم برنامه داریم و طبق هماهنگی با حامیان مالی هدف‌گذاری کرده‌ایم که در روزهای آتی این موضوع هم نهایی خواهد شد تا به مشکلی نخوریم.

وی درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از مجتبی حسینی عنوان کرد: برخلاف خداحافظی داریوش یزدی از بازیکنان، مجتبی حسینی بدون اینکه این کار را هم انجام بدهد تشریف برد  و از نفت جدا شد. شکایت همکاران ما در باشگاه نفت از وی به فدراسیون فوتبال رفته و اکنون هم پیگیری می‌شود. در آن زمان با حسینی به تفاهم نرسیده بودیم و اگر اکنون به تفاهم برسیم از شکایت خود صرف‌نظر خواهیم کرد زیرا بندهایی در قرارداد این مربی وجود دارد که باید حق و حقوق ما را جبران می‌کرد.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان درباره هدف‌گذاری این تیم با هدایت محمود فکری گفت: در نیم‌فصل دوم با تقویت تیم‌ها به ویژه تیم‌های انتهای جدولی که برای رهایی از سقوط می‌جنگند بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. طبیعی است ما هم باید این کار را انجام می‌دادیم و تا حدی نفت مسجدسلیمان تقویت شد و اکنون هم شرط اول‌مان با محمود فکری باقی ماندن در لیگ برتر است. شرط دوم هم این است که رتبه خوبی در جدول به دست آوریم.

نظری درباره زمان قرارداد محمود فکری عنوان کرد: ‌تا پایان فصل با فکری قرارداد داریم. در پایان فصل باید هر دو طرف ازهم راضی باشند و ان‌شاءالله برنامه‌ای بچینیم تا در ادامه هم از خدمات ایشان استفاده کنیم.

نظری درباره حضور هواداران نفت مسجدسلیمان در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای حمایت و تماشای بازی‌های این تیم بیان داشت:‌ نفت در مسجدسلیمان، شهرهای همجوار کل استان خوزستان، بین بختیاری‌ها و حتی خارج از کشور طرفدارانی دارد که همیشه حمایت‌های خیلی خوبی از تیم داشته‌اند. روندی هم که پیش گرفته‌ایم برای این است که جواب مثبتی به حمایت هواداران بدهیم و اجازه ندهیم تیم افت کرده و شرایط سختی پیدا کند. ان‌شاءالله بتوانیم هواداران را خوشحال کرده و هدف ما خوشحال کردن مردم به شکل مطلوب است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول