اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهبود فضای کار با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد محقق می‌شود

معاون دادستان کل کشور گفت: بهبود فضای کار و صنعت با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد در سایه تعامل، محقق می‌شود.

بهبود فضای کار با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سعید عمرانی در یکصدمین جلسه شورای گفت‌وگوی  دولت و بخش خصوصی و ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت تحقق حقیقی و عملی شعار سال بیان داشت: در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و دشمنان در همه حوزه‌ها با شکست مواجه شده و تنها راه را هدف قرار دادن وضعیت معیشت مردم تشخیص داده‌اند و مردم نیز تاکنون با مقاومت در این میدان همانند جنگ نظامی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند، مسؤولیت مسؤولان بسیار سنگین خطیر و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

  معاون دادستان کل کشور افزود بی‌شک پشتیبانی و رفع موانع تولید به دست ما مسؤولان است و چنانچه توجه ویژه و کافی به مشکلات و مسائل مرتبط با تولید و اقتصاد صورت نپذیرد زیان‌ها و خسارات جبران‌ناپذیری گریبان‌گیر کشور خواهد شد؛ چرا که محصول اقتصاد مریض جز فقر فساد و معضلات اجتماعی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بهبود فضای کار و صنعت با حذف موارد زائد و اصلاح مقررات ناکارآمد در سایه تعامل، محقق می‌شود گفت: دستگاههای حاکمیتی با تفکر سازنده و تعامل و همکاری خواهند توانست در مسیر تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری مدظله در این خصوص و حل مشکلات کشور بدون نیاز به بیگانگان گام بردارند.

عمرانی در بخش دیگری از سخنانش مسؤولان را خدمتگزار تولیدکنندگان دانست و بیان داشت: تولیدکنندگان واسطه فیض و رزق مردم بوده و رزمندگان خط مقدم در جنگ اقتصادی هستند و از این جهت مصداق واقعی رجبیون محسوب می‌شوند و مسؤولان باید خود را خدمتگزار آن‌ها بدانند.

 معاون دادستان کل کشور در پایان ابراز امیدواری کرد با همت بلند و عزم جزمی که در مردم و مسؤولان وجود دارد در سال جدید شاهد اتفاقات و وقایع خوبی در مسیر رونق تولید و تحقق عملی و واقعی شعار سال باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول