اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردم باید طعم امنیت را بچشند

فرماندهی انتظامی استان فارس به تهیه زیرساخت‌های لازم برای منطقه انتظامی خفر اشاره کرد و گفت: نیرو، تجهیزات و راه‌اندازی زیرمجموعه‌های فرماندهی باید هرچه سریعتر در این شهرستان آماده شود تا مردم طعم امنیت را بچشند.

مردم باید طعم امنیت را بچشند

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در سفر به خفر با پرسنل نیروی انتظامی و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد‌.

رهام بخش حبیبی در این دیدار با تاکید بر حفظ نظم و امنیت گفت: امروز نظم و امنیت جامعه را مدیون امنیت آفرینان هستیم و با حفظ این روحیه دشمن نمی تواند کوچکترین ضربه ای را به جمهوری اسلامی وارد کند.

وی با تأکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه ها برای خلق امنیت افرود: تلاش ها برای آفرینش امنیت باید با حمایت‌ های اجتماعی و فرهنگی همراه باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به تهیه زیرساخت های لازم برای منطقه انتظامی خفر اشاره کرد و گفت: نیرو، تجهیزات و راه اندازی زیر مجموعه های فرماندهی باید هرچه سریعتر در این شهرستان آماده شود تا مردم طعم امنیت را بچشند.  

حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر پلیس های تخصصی در خفر خدمات دهی می کنند افزود: پلیس های تخصصی آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، اطلاعات و امنیت، راهور، عملیات و پیشگیری، پشتیبانی و قرارگاه در این منطقه مستقر است و شهروندان خفری می توانند امورات مربوطه را در همین شهرستان انجام دهند.

در ادامه فرماندار خفر ضمن تقدیر از سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: امنیت مهم ترین رکن جامعه است و نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت حائز اهمیت است و حفظ امنیت خط قرمز نیروی انتظامی در خفر باشد.

فرهاد جهانخواه افزود: امنیت ما در جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدانی است که باید همیشه قدردان آن ها باشیم و برای حفظ امنیت تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول