اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی| خوش و بش گل‌محمدی و الهامی/باز هم استفاده از حروف انگلیسی در طرح موزاییکی+ تصاویر

سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و نساجی در راهروی ورزشگاه آزادی با هم خوش و بش کردند.

حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی| خوش و بش گل‌محمدی و الهامی/باز هم استفاده از حروف انگلیسی در طرح موزاییکی+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از ساعت 18:50 در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

* با توجه به شرایط کرونایی نساجی و ابتلای 5 بازیکن و 5 عضو کادرفنی این تیم به ویروس کرونا، نماینده ایفمارک قبل بازی در اردوی قائمشهری‌ها حاضر شد و به تطبیق فرم‌های خود اظهاری و سایر مدارک مربوط به اعضای تیم نساجی پرداخت.

*انصاری نماینده ایفمارک درباره این موضوع اظهار داشت: در هر بازی این اقدام انجام می شود و فرم‌های خود اظهاری را بررسی نهایی می‌کنیم. ان‌شاءلله بازی خیلی خوبی را از هر دو تیم ببینیم. نه تنها در لیگ برتر تمام بازی های لیگ یک این کار را انجام داده و فرم‌های خوداظهاری و تست PCR بررسی می شود تا لیگی سالم پویا داشته باشیم.

* نماینده ایفمارک پس از انجام دادن این اقدام‌ها اعضای تیم نساجی را تا ورزشگاه آزادی همراهی کرد. 

* ایزد سیف‌الله پور، سرپرست باشگاه نساجی پس از ورود اتوبوس این تیم به ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد. 

* در آستانه فرارسیدن بیست و دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی طرح موزائیکی مربوط به چهره این شهید والامقام از سوی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ روی سکوهای ورزشگاه اجرا شد. 

* امید عالیشاه، مهدی مهدیخانی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی عبدی، محمد شریفی، علی شجاعی، بوژیدار رادوشوویچ و عیسی آل‌کثیر بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس در این مسابقه هستند و فرشاد فرجی که در روزهای اخیر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا نتوانسته بود در تمرینات تیمش شرکت کند، این مسابقه را هم مانند دیدار با پدیده از دست داد.

* بین نفرات نیمکت نشین تیم نساجی هم نام بازیکنانی چون احسان قهاری، علی زارع، سجاد آقایی، امیرمهدی جان ملکی، نیما میرزازاد، محمد جوادی، شاهین ثاقبی، شاهین طاهرخانی و رضا دهقانی دیده می‌شود.

*یحیی گل محمدی و ساکت الهامی پس از حضور در راهروی منتهی به رختکن‌های ورزشگاه آزادی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای این بازی بار دیگر از واژگان انگلیسی استفاده کرده و عبارتی را به کار برده که ترجمه آن به فارسی امید برای قهرمانی است. با توجه به اینکه پنجاه و سومین سالگرد باشگاه پرسپولیس است این عدد در لوگوی این تیم درج شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول