اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه، صدای مردم است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: با انتصاب یک امام جمعه شاهد شنیده شدن صدای مردم بوموسی و انعکاس آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

امام جمعه، صدای مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوموسی، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در مراسم معارفه اولین امام جمعه شهرستان بوموسی با اشاره به نقش استراتژیک این جزیره گفت: بوموسی برای تمام ایران دارای جایگاه مهمی است و باید مسؤلین در جهت توسعه آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: تا کنون تنها صدا و خبری که از بوموسی منعکس شده است، خبر هواشناسی بوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ بوده است اما امروز با حضور امام جمعه شاهد شنیده شدن صدای مردم عزیز بوموسی و انعکاس آن در سطح استان و کشور خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: حضور امام جمعه در شهرستان بازویی است برای کمک به مسؤولان در جهت توسعه بخش های مختلف جزیره، و برادری است منصف جهت نقد منصفانه و دلسوزانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت جامعه است، مسؤولین باید از ظرفیت عظیم امام جمعه در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: ما در آینده برای پیشرفت و شکوفایی جزیره نیازمند سرمایه انسانی هستیم، رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی جزیره  وابسته به سرمایه انسانی است، مسؤولان باید مطالبات مقام معظم رهبری و نخبگان را در رابطه با جزایر استراتژیک استان را عملیاتی کنند، شهرستان بوموسی نیازمند توجه ویژه در اعتبارات ملی و استانی است.

وی گفت: مطالبات مردم شهرستان بوموسی با حرف زدن محقق نمی‌شود، نمی‌توانیم با شعار مشکلات مردم را حل کنیم مقام معظم رهبری در دیدارهای خود با مسؤولان همواره متذکر شده‌اند که مسؤولان اجرایی باید در مورد کارهای که انجام شده است صحبت کنند نه در رابطه با آنچه که باید انجام شود ،مطالبه مردم و رهبری انقلاب از تمامی مسؤولان نظام انجام مطالبات به حق مردم کشور است.

دکتر عبادی‌زاده بیان کرد : نماز جمعه تریبون مردم و مکانی است برای مطرح کردن مشکلات آنان و در تلاش جهت رشد و پیشرفت افکار عمومی جامعه است، مهم‌ترین مسؤولیت فرهنگ اجتماعی شهرستان نیز بر عهده امام جمعه شهرستان است، و با سیاست گذاری و ترسیم نقشه راه می‌تواند وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان بوموسی را ساماندهی کند و مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیز داری ضمانت اجرا است.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری موتور محرک جامعه است و با دستان توانمند خود جامعه را هدایت و به حرکت در می آورند و جامعه را مورد رصد و دیدبانی قرار می‌دهد و آنچه از رصد خانه ولی امر بیرون می آید توسط امامان جمعه به اطلاع مردم رسیده خواهد شد و ابعاد مختلف سخنان مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین و گفتمان سازی می کنند.

به گزارش فارس، طی این آیین حجت الاسلام «محمد پاک‌نژاد» به عنوان نخستین امام جمعه جزیره راهبردی ابوموسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول