اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آینده خوبی در انتظار مردم میانکوه است/ جابه‌جایی خط لوله نفت مارون از خردادماه

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل گفت:به دنبال تامین آب شرب و امکانات دیگر برای این مناطق هستیم تا مشکل ۳۰ ساله این مردم حل شود که در این صورت آینده خوبی در سال ۱۴۰۰ در انتظار مردم میان‌کوه خواهد بود.

آینده خوبی در انتظار مردم میانکوه است/ جابه‌جایی خط لوله نفت مارون از خردادماه

قدرت الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به سفر بهروز نعمتی، مشاوره ارشد معاون وزیر با اختیارات تام به منطقه میانکوه اشاره کرد و گفت: در حاشیه این سفر جلسه شورای تامین با حضور مسئولان استانی برگزار و قرار شد جابجایی لوله‌ها و اصلاح خط لوله انجام شود و این کار از اول خرداد ماه آغاز می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل افزود: اگر این کار انجام شود مشکل به طور اساسی حل می‌شود و کارگروهی برای برآورد خسارت‌ها در حوزه های کشاورزی، باغات، دامداری، آب‌شرب، جاده و ... نیز تشکیل شد تا آنچه که تاکنون کارشناسان دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری کرده بودند جمع‌بندی شوند و با کمک استاندارد، ستاد بحران و وزارت نفت این خسارت‌ها تامین شود.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال تامین آب شرب و امکانات دیگر برای این مناطق هستیم تا مشکل ۳۰ ساله این مردم حل شود که در این صورت آینده خوبی در سال ۱۴۰۰ در انتظار مردم میان‌کوه خواهد بود.

حمزه در ادامه گفت: اگر مسئولان جهادی عمل کنند بیکاری، بی‌بندوباری و مشکلات معیشتی وجود نخواهد داشت و نمی‌توان توپ را در زمین دیگری انداخت زیراکه مردم اکنون نتیجه سوء مدیریت ها را تجربه می‌کنند.

نماینده مجلس اظهار کرد: باید از مردم ایران تشکر کرد زیرا که سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و صبور هستند.

وی در پایان ادامه داد: مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال سنگ تمام گذاشت و توسعه، تولید و پیشرفت را به عنوان یک برنامه کاری معرفی نمودند که اگر مسئولان بخواهند به مردم خدمت کنند باید به سخنان مقام معظم رهبری در این راستا گوش فرا دهند و موانع را رفع و از تولیدها پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول