اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کیفیت پایین آب آشامیدنی در کوی علی‌آباد اهواز

گزارش‌های مردمی از آلوده بودن آب آشامیدنی کوی علی‌آباد (بروال) اهواز خبر می‌دهد.

کیفیت پایین آب آشامیدنی در کوی علی‌آباد اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گزارش‌های مردمی از آلوده بودن آب آشامیدنی کوی علی‌آباد (بروال) اهواز خبر می‌دهد.

تعدادی از شهروندان در تماس با خبرنگار فارس، خواستار پیگیری مسوولان استانی و شرکت آبفا جهت بهبود کیفیت آب شرب شدند و نسبت به گسترش بیماری‌های پوستی ابراز نگرانی کردند.

نعیم دورقی از فعالان اجتماعی اهواز که پیگیر مسائل و مشکلات این منطقه‌ است، در این خصوص، اظهار کرد: اهالی این منطقه نفتی با جمعیتی حدود ده هزار نفر شایسته ارتقای سرانه‌های خدمات عمومی است و بهبود کیفیت آب شرب در اولویت مطالبات مردم قرار دارد.

استاندار خوزستان اخیرا  با انتقاد از کیفیت آب شرب در برخی مناطق، گفت: ورود فاضلاب به شبکه آب آشامیدنی در برخی از مناطق اتفاقی است که باید با اقدامات پیشگیرانه از بروز آن جلوگیری می‌شد.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: به منظور شفافیت بیشتر بین درآمد و هزینه‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان یک گروه مستقل برای تعیین تراز مالی این دستگاه خدماتی تشکیل شده است تا بررسی‌های لازم انجام و مشخص شود درآمدهای این شرکت در کجا هزینه می‌شوند.

استاندار خوزستان ششم فروردین ماه امسال در نشست شورای برنامه‌ریزی خوزستان با انتقاد از حقیقی مدیرعامل آبفا خوزستان، دستور داد تا وی جلسه را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کوی علی‌آباد در اطراف فرودگاه اهواز قراردارد و بیش از ۱۵ حلقه چاه نفت این منطقه را احاطه می‌کند.

با وجود آسفالت اکثر معابر این منطقه در سال گذشته، اما همچنان این منطقه مانند سایر مناطق کم‌برخوردار اهواز نیاز به رسیدگی جدی مسوولان دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول