اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتظاری: موقعیت خراب کردن اپیدمی شده است/ چرا پرسپولیس به جای جذب اسپانسر پول قرض می کند؟

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باز هم فرصت‌های زیادی را از دست داد و این امر تبدیل به یک اپیدمی شده است.

انتظاری: موقعیت خراب کردن اپیدمی شده است/ چرا پرسپولیس به جای جذب اسپانسر پول قرض می کند؟

سهراب انتظاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس درنیمه اول بهتر از نیمه دوم بازی کرد و پس از به ثمر رساندن گل زودهنگام به نساجی فرصت داد جلوتر بیاید و موقعیت‌هایی را به دست آورد. البته مانند دیدارهای قبلی موقعیت‌های زیادی داشت که این فرصت‌ها را هم از دست داد. 

وی افزود: همیشه نباید پرسپولیس به این راحتی موقعیت خراب کند و این امر به یک اپیدمی تبدیل شده است. حملات نصفه و نیمه نساجی هم زهردار بود و اگر این تیم در زمان یک بر صفر بودن نتیجه مسابقه گل تساوی را به ثمر می رساند کار برای پرسپولیس سخت می شد. البته این سه امتیاز موقت تیم را به صدر جدول رساند و در ادامه راه هم به پرسپولیس کمک می‌کند. با این برد پرسپولیس با روحیه خوبی به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود و امیدواریم با نمایش خوب در آن مسابقات هم با دست پر به ایران بازگردد. 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره عملکرد تیم نساجی گفت: به عنوان یک مازندرانی می گویم نساجی در نیمه اول با استرس بازی کرد و تحت تاثیر پرسپولیس بود اما در نیمه دوم عملکرد خوب و عالی داشت. جایگاه نساجی رتبه پانزدهم جدول نیست و امیدوارم در دیدارهای آینده موفق باشد و سهمیه این استان را در لیگ برتر حفظ کند.

انتظاری درباره صحبت‌های حمید مطهری در نشست‌های قبل و پس از بازی با نساجی مبنی بر مشکلات مالی این تیم توضیح داد: طبق آنچه ما در رسانه‌ها و فضای مجازی می‌بینیم از روزی که سمیعی، صدری و شکوری به پرسپولیس آمدند،  فقط در حال زحمت ‌کشیدن برای جمع آوری پول هستند. طبیعی است بازیکنان و کادرفنی حق دارند پول‌شان را بخواهند اما آنها هم باید صبورتر باشند. وضعیت اقتصادی جامعه به هم ریخته است. 

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های مسئولان باشگاه برای رفع مشکلات مالی امیدوارم وقتی آنها از پرسپولیس رفتند شرایط به شکلی نشود که مشکل دیگری اضافه شود. یادم می‌آید محمد حسن انصاری فرد برای جذب آنتونی استوکس به شکلی از یک نفر پول گرفت که مشکلاتی برای باشگاه درست شد. 

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه خود جعفر سمیعی هم اعلام کرده برای پرداخت بخشی از بدهی‌های این باشگاه پول قرض گرفته است، عنوان کرد: اینکه بخواهیم با قرض گرفتن مشکلات را به شکل موقت حل کنیم، سبب انباشته شدن این مسائل می‌شود. اگر روال با این وضعیت پیش برود، وضعیت بغرنج می‌شود. نمی‌دانم تیمی که چهار دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده چرا هنوز اندر خم یک کوچه است. واقعا عجیب است پرسپولیس با این همه هوادار و افتخار مشکل مالی داشته باشد. 

انتظاری تصریح کرد: مگر تیم‌های اروپایی از اسپانسر و تبلیغات درآمد ندارند. چرا پرسپولیس به جای این اقدام باید فکر قرض گرفتن باشد. درآمدهای باشگاه کجا هزینه می‌شود؟ از سال 80 که خودم به پرسپولیس آمدم تاکنون مدام از مشکلات مالی این تیم و استقلال صحبت می‌شود. مگر می‌شود دو تیمی که این همه هوادار دارند، این همه مشکل داشته باشند. 

وی اضافه کرد: برای تیمی مثل پرسپولیس بد است که بازیکنانش برای دریافت حق خود مشکل داشته باشند. این مسائل باید ریشه‌ای حل شود. اگر واقعا سمیعی اکنون برای هزینه های پرسپولیس پول قرض می گیرد در ادامه باید این قرض‌ها چگونه پرداخت شود. برای پرداخت هر قرضی تعهدی هم به وجود می‌آید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول