اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وضعیت کرونا در کشور رضایت‌بخش نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی سخن از ستاد کرونا می‌شود عملکرد همه اعضای ستاد ملاک قرار می‌گیرد، گفت: وضعیت کرونا امروز در کشور راضی کننده نیست و این وضعیت به دلیل عملکرد ضعیف ستاد است.

وضعیت کرونا در کشور رضایت‌بخش نیست

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان عملکرد ستاد کرونا را در کشور ضعیف ارزیابی و اظهار کرد: متاسفانه عملکرد ستاد کرونا در کشور و به ویژه در بحث کنترل و پیشگیری از آن ضعیف بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی سخن از ستاد کرونا می‌شود عملکرد همه اعضای ستاد ملاک قرار می‌گیرد، افزود: وضعیت کرونا امروز در کشور راضی کننده نیست که این وضعیت به دلیل عملکرد ضعیف ستاد است.

وی با بیان اینکه در بحث کرونا با کسی نزاع سیاسی نداریم، بلکه هدف کنترل و سلامتی همه مردم ایران است، تصریح کرد: با وجود اینکه ستاد در برخی موارد اقدامات خوبی داشته است اما متاسفانه خروجی آن مناسب نبوده است.

باقری با اشاره به هشدارهای وزیر بهداشت در موارد مختلف و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در کشور گفت: متاسفانه ستاد در بحث کنترل سفرهای نوروزی موفق عمل نکرد که امروز شاهد نتاسج ان هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای خوب پروتکل‌ها و مصوبات ستاد در نوروز سال گذشته توسط مردم و همچنین سختگیری‌های ایجاد شده در بحث سفرهای نوروزی برای کنترل این بیماری در کشور ادامه داد: بر خلاف سال گذشته امسال محدودیت‌های خاصی در نظر گرفته نشد و با توجه به عملکرد ضعیف ستاد کرونا شاهد افزایش روز افزون تعداد بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خروجی ستاد کرونا در قالب مصوبات این ستاد در جامعه نمود دارد، تصریح کرد: در کل عملکرد ستاد ملی کرونا ضعیف و غیر قابل قبول است.

باقری در مورد ادامه سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی به کشور ترکیه با توجه به قرمز بودن وضعیت این کشور در این ایام اظهار داشت: اگر وزارت بهداشت در مورد لغو سفرها به ترکیه نامه‌ای زده است و این نامه برای جلوگیری از سفرها کفایت داشته است، باید بررسی شود و اگر این اتفاق افتاده و سفرها لغو نشده است پیگرد قانونی شود که در غیر این صورت نمی‌توان کاری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این زمینه باید ستاد کرونا اقدام می‌کرد و نامه وزارت بهداشت شاید کافی نبوده است، تصریح کرد: در بحث کرونا ستاد کرونا مسؤول اصلی است، حتی در بحث مقام معظم رهبری نیز ستاد نظر می‌دهد و باید ستاد در این زمینه اقدام می‌کرده است.

وی در مورد وضعیت مرغ در کشور و صف‌های ایجاد در این زمینه و نارضایتی مردم گفت: متاسفانه در این زمینه دولت و وزارت‌خانه‌های مسؤول عملکرد خوبی نداشتند.

باقری با بیان اینکه وزرای صمت و جهاد کشاورزی در مجلس حاضر شده و به سؤالات نمایندگان در این زمینه پاسخ دادند، تصریح کرد: جواب‌های هر دو وزیر در زمینه وضعیت مرغ در کشور راضی کننده نبود و نمایندگان از پاسخ‌های وزرای دولت قانع نشدند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مشکلات بر گردن وزرای دولت و وزارت‌خانه‌های جهاد و صمت است، گفت: در این زمینه هم وزارت صمت و هم جهاد را مقصر دیدیم و در کل عملکرد در زمینه مرغ راضی کننده نبود.

وی با بیان اینکه تهیه کالاها در کشور به عهده دولت است و کسی در کشور غیر از دولت در این زمینه وظیفه‌ای ندارد، تصریح کرد: وقتی این مشکلات در کشور وجود دارد یعنی دولت ضعیف عمل می‌کند و توانایی انجام کار را ندارد.

باقری در مورد وضعیت کشور و عملکرد دولت گفت: مجموعه دولت تلاش دارد کار کند اما توانایی انجام کار ندارد و همه توان دولت این بوده و هست و کاری نمی‌تواند انجام دهد.

انتهای پیام/73002/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول