اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد/از حضور در بین 3 استان برتر تا فراخوان مجدد+فیلم

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای جریان انقلابی برای عضویت در مجامع عمومی و منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دعوت مجدد کرد.

آخرین وضعیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد/از حضور در بین 3 استان برتر تا فراخوان مجدد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خلیفه خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف و برنامه‌های این شورا پرداخت.

وی ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبان المبارک ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ آغاز گشایش های بزرگ برای ملت ایران باشد و آنچه که مستحق این ملت است با تحول در عرصه‌های اقتصادی و ایجاد رونق و تحرک در تولید و ایجاد تغییرات سیاسی همسو با منافع ملت و تشکیل دولت جوان حزب الهی در تراز مردم شریف ایران بخشی از آلام و دغدغه هایی که شادی و نشاط را از نوروز  ایرانی دور کرده و سفره خانواده ها را تنگ کرده است، برطرف گردد.

خلقی‌پور گفت: خوشبختانه در راستای ادامه مسیر فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور با توجه به ساختار سازی انجام گرفته و در ادامه فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و همچنین شورای هماهنگی نیروهای انقلاب که نهایتا به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منجر شد  از اسفند ماه سال گذشته ثبت نام اعضای مجامع عمومی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها در تمامی نقاط کشور آغاز گردید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان افزود: عضویت رسمی در مجامع شورای ائتلاف در قالب ثبت نام در سامانه‌های مربوط  بوده که در نوع خود سامانه‌ای بسیار ایمن و به روز و در عین حال پیچیده است از آن جهت که به لحاظ اهمیت موضوع، فرایند عضوگیری را با ترتیبات خاصی مدنظر قرار داده است. 

خلقی‌پور اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار نفر در سطح کشور در این سامانه ثبت نام کرده و عضویت رسمی پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت های شورای ائتلاف در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان نیز شاهد فعالیت‌های بسیار خوب و جدی این شورا بوده ایم به گونه ای که  در این فرایند مهم و با لحاظ عملکرد بسیار موثر و مهم اعضای هیئت موسس استان و شهرستان‌ها در زمره  سه استان برتر کشور قرار گرفتیم.

وی تعداد اعضای ثبت نام شده در سامانه برای عضویت در مجامع عمومی  را قریب به ۹۰۰۰ نفر عنوان کرد. 

این فعال سیاسی گفت: از این تعداد حدود ۱۰۰۰ نفر برای عضویت در مجمع منتخب شهرستان ها کاندیدا شده اند که این روند همچنان  ادامه دارد.

خلقی‌پور با اشاره به اینکه  رکن اول شورای ائتلاف در استان یعنی مجامع عمومی شهرستان‌ها تکمیل شده است افزود: رکن دوم یعنی مجامع منتخب شهرستان‌ها در حال تکمیل شدن است و رکن سوم آن که شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  شهرستان ها بوده به زودی به  تفکیک  در هر ۹ شهرستان استان با رای اعضای مجمع منتخب هر شهرستان تعیین خواهند شد.

خلقی پور با  تشکر از همه اعضای  هیئت‌های موسس شورای ائتلاف در استان و شهرستانهای تابعه افزود: تلاش بسیار خوب و کارساز و مفید اعضا منجر به موفقیت و عملکرد موثر شورا در سطح کشور گردید.

وی همچنین با  تشکر و قدردانی از مجموعه نیروهای انقلاب که با انگیزه و علاقه فراوان به  عضویت رسمی در شورای ائتلاف شهرستان‌ها درآمدند تاکید کرد: فرایند  ثبت‌نام برای عضویت دیگر نیروهای انقلابی که تاکنون موفق به عضویت در مجامع نشده‌اند ادامه دارد البته زمان ثبت نام  محدود بوده و لکن کسانی که مایل هستند می توانند با هماهنگی های لازم ثبت نام کنند.

دبیر شورای ائتلاف استان گفت: بنا بر این است همه نیروهای انقلاب در این مجموعه همراه شوند تا بتوان در عرصه‌های مختلف از ظرفیت‌ها و پتانسیل این نیروهای مهم و انقلابی استفاده کرد و به این منظور همچنان  این امکان وجود دارد که کسانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند نسبت به ثبت‌نام و حتی تشکیل گروه مبادرت کنند.

وی افزود: افراد می‌توانند با تشکیل گروه‌هایب با تعداد حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ نفر به عضویت مجمع منتخب شورا درآمده و البته در تشکیل گروهها بایستی به الزامات مهم و خاص آن از جمله وجود سه نفر به عنوان کاندیدای اصلی و دو نفر علی البدل که از این ۳ نفر اصلی الزاماً یک نفر می‌بایست جوان زیر۴۰ سال و یک نفر هم ترجیحا از بانوان باشد توجه کرد.

وی یادآور شد: این‌ افراد در واقع به عنوان کاندیداهای مجمع منتخب به عضویت مجمع منتخب نیروهای انقلاب درآمده  که در مرحله بعد می‌توانند به عنوان کاندیدای عضویت در شورای ائتلاف شهرستان ها ثبت نام و در صورت کسب رای لازم به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان درآیند.

خلقی‌پور افزود: به همین منظور  مجددا از مجموعه نیروهای انقلاب در سطح استان دعوت می‌کنیم با حضور و ثبت نام و عضویت در این مجمع نیروهای انقلاب را در مسیر پیش رو یاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در این مسیر یک حرکت اعتقادی، انقلابی و جهادی است افزود: از همه  دوستان، برادران و خواهران و نیروهای انقلاب با هر سلیقه‌ای که هستند دعوت می‌کنیم با عضویت در مجامع عمومی و در صورت علاقه به فعالیت بیشتر مجامع منتخب و نیز در شوراهای ائتلاف شهرستان‌ها و استان مشارکت فعالانه داشته باشند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول