اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه محوری از اولویت های مهم مدیریت استان است

استاندار قم، برنامه محوری را از اولویت های مهم مدیریت استان خواند و گفت: اختصاص یک روز در هفته به بخش علمی و دانشگاهی و بررسی راهکارهای حل موانع پیشرفت استان، بخشی از برنامه های مدیریت استان در مسیر بهره مندی از علم و فناوری است.

برنامه محوری از اولویت های مهم مدیریت استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشستی با احسان شریفی پور به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به برنامه ریزی استان برای توسعه همه جانبه در عرصه های مختلف و لزوم توسعه زیرساخت های فن آور و بنیادین خاطر نشان کرد: تولید زیربنای توسعه، تحقیقات و فناوری، لازمه تحقق شکوفایی است.

وی برنامه محوری را یکی از اولویت های مهم مدیریت استان دانست و افزود: اختصاص یک روز در هفته به بخش های علمی و دانشگاهی و استفاده از ظرفیت اساتید و دانشگاه ها جهت ارائه راهکارهای حل و برون رفت از مشکلات و موانع پیشرفت استان، بخشی از برنامه های مدیریت استان در مسیر بهره مندی از علم و فناوری است.

استاندار قم با تأکید بر لزوم علم باوری و اخذ نظرات کارشناسی و تخصصی در اجرای تصمیمات کلان مدیریتی ادامه داد: تشکیل 9 کارگروه در دانشگاه های استان و ایجاد دفتر ارتباط استانداری و دانشگاه ها گامی مهم در این عرصه بوده که نتایج قابل توجهی نیز به دنبال داشته است.

سرمست با بیان حمایت کامل مدیریت استان از بخش های تولید کننده و فن آور تصریح کرد: تقویت تحقیقات و فناوری در کنار یکدیگر و ایجاد شرایط ارائه خدمات از جمله موارد مهم در مسیر بالندگی و تولید در استان است.

وی شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییر اولویت های مدیریتی در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: برگزاری 81 جلسه ستاد مقابله با بحران کرونا و بیش از 200 کارگروه فرعی ذیل این ستاد و البته همراهی بخش های مردمی و خیرین، زمینه ساز ایجاد فضای امن و سلامت برای ادامه روند رو به رشد استان در شرایط شیوع کرونا بود.

استاندار قم در ادامه یادآور شد: یکی از مسائل مهم در تولید ثروت و رشد اقتصادی استفاده از ظرفیت تحقیقات و فن آوری است و از این رو  ضروری است تا روند در دست اجرای پروژه اتاق تمیز پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دو بخش تحقیقات و فناوری صنعتی با هدف کار بر روی سلول های بنیادی و همچنین تولید محصولات دانش بنیان و صادرات محور پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول