اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انقلاب امانت است، آن را به نااهلان نسپاریم

امام جمعه شهرکرد انقلاب را امانتی دانست که باید از آن صیانت شود و گفت: نباید بگذاریم این امانت مخدوش شود و امور آن را باید انقلابیون یعنی کسانی که پای‌بند به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب باشند و برای ارزش‌های انقلاب دل بسوزانند، به دست گیرند.

انقلاب امانت است، آن را به نااهلان نسپاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه با تأکید بر ضرورت سپردن امور به انقلابیون، گفت: باید جوانان حزب‌الهی و انقلابی پای کار باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند.

امام جمعه شهرکرد انقلاب را امانتی دانست که باید از آن صیانت شود و افزود: نباید بگذاریم این امانت مخدوش بشود و امور آن را انقلابیون یعنی کسانی که پای‌بند به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب باشند و برای ارزش‌های انقلاب دل بسوزانند، باید به دست گیرند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این افراد پایبندی به استقلال همه‌جانبه کشور است، انقلابی کسی است که واقعا برای استقلال کشور دل بسوزاند و نخواهد نفوذ و باز کردن پای بیگانه را در کشور به اشکال مختلف مورد توجه قرار بدهد.

نکونام حساس بودن در برابر دشمن، تقوای دینی و سیاسی داشتن و خدامحور بودن را از دیگر خصوصیات مسئولان انقلابی برشمرد و ادامه داد: آن‌هایی که غرب‌گرا هستند، در برابر بیگانه و دشمن واداده هستند و زود تسلیم می‌شوند نباید مسئول این کشور باشند و نباید به این‌ها رای داد.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از عدم اعتقاد راسخ برخی به نقش حاکمیتی دین در اداره جامعه، توضیح داد: این نگاه کاملا غلط است این نگاه، نگاه اسلامی نیست، دین جامعه اداره می‌کند و پر از ثمرات و برکات برای رساندن جامعه به اوج قله‌های فتح و پیروزی است.

وی اظهار داشت: آن‌ها که تبعیت ادعایی و گزینشی از ولایت فقیه دارند، یک جاهایی که به نفعشان هست می‌گویند ولایت فقیه اما آن جایی که نظر ولی فقیه خلاف نظر خودشان است کار خودشان را می‌کنند خطرناک هستند و نمی‌توانند انقلابی باشند.

نکونام در ادامه مرعوبیت و وادادگی و عدم شجاعت را برای متولیان کشور غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: هشدار رهبر انقلاب است که باید محکم و شجاع و پرتوان و باورمند به مردم و کشور و توانمندی‌ها باشیم و این از ضرورت‌ها است.

نمی‌گذاریم دشمن جلوی رشد دانش هسته‌ای را بگیرد

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیستم فروردین‌ماه و روز ملی فناوری هسته‌ای عنوان کرد: دانش و فناوری هسته‌ای ضرورت کشور ما و نیاز حقیقی مردم و معاش مردم است، امروز در عرصه پزشکی و دارو، انرژی و در تأمین نیازمندی‌های کشور به دانش هسته‌ای نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد دانش هسته‌ای را به سلاح‌های هسته‌ای و امثال آن سوق بدهد و آن نگاه را سعی می‌کند تقویت کند و راه برای نفوذ خودش باز کند اما ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم ما به دنبال دانش هسته‌ای هستیم و باید مقاومت کنیم و به هیچ وجه اجازه ندهیم با امتیاز دادن‌ها جلوی رشد دانش هسته‌ای گرفته شود.

انتهای پیام/68023/م/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول