اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کلید حل مشکلات کشور توجه به تولید داخل است/ وعده رونق اقتصادی باید عملیاتی شود

ائمه جمعه کرمان کلید حل مشکلات کشور را توجه به تولید داخلی دانستند و اقدام جهادی مسؤولان را در این راستا خواستار شدند.

کلید حل مشکلات کشور توجه به تولید داخل است/ وعده رونق اقتصادی باید عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز ریگان با گرامیداشت روز انرژی هسته‌ای تصریح کرد: دانشمندان ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای دستاوردهای بزرگی داشته‌اند و شهدای گرانقدری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردیم، اما دشمنان بدانند با ترور دانشمندان ما نمی‌توانند خللی در پیشرفت کشورمان ایجاد کنند.

مملکت را به برجام گره نزنید

امام جمعه ریگان افزود: آنهایی که دل به آمریکا بسته‌اند و دلخوش به انتخابات آمریکا بودند، بدانند آمریکا به آنها رحم نخواهد کرد و باید برای ما درس باشد که آمریکا به زباله‌دان تاریخ پیوست.

رضازاده با اشاره به اینکه مردم دلبسته نام و یاد شهدای عزیز هستند، ابراز کرد: آمریکائی‌ها به‌دنبال سلطه بر ملت‌ها هستند. آمریکا و ایادی استکبارش بدانند مردم ایران زیر سلطه آمریکا نمی‌روند و در نمازهای جمعه ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا طنین‌انداز شده است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: حل مشکلات کشور به برجام و امثال آن ربطی ندارد بلکه کار و جهاد و ایثار برای مشکلات معیشتی مردم داشته باشید و مملکت را به برجام گره نزنید.

رضازاده تصریح کرد: آنهایی که رونق اقتصادی را به مردم قول داده‌اند آن را برای مردم عملیاتی کنند مردم مشکلات معیشتی دارند.

توجه به تولید مشکلات کشور را حل خواهد کرد

حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی امام جمعه بخش اسماعیلی جیرفت در خصوص سند راهبردی 25 ساله ایران و چین بیان داشت: چین رتبه دوم اقتصاد جهان را دارد و در حال پیشرفت و کسب رتبه اول اقتصاد در دنیاست.

وی گفت: از نگاه چین این سند پیشرفتی برای احیای جاده ابریشم است و از نظر جمهوری اسلامی ایران خنثی‌سازی تحریم‌ها در کوتاه‌مدت است و این صرفا یک برنامه است.

امام جمعه بخش اسماعیلی با بیان اینکه قرارداد ایران و چین باید برای نمایندگان و مردم شفاف‌سازی شود، تصریح کرد:  یک هیاهو در رسانه‌های خارجی در خصوص این قراداد اتفاق افتاده بود که باید گفت: دیگر، فشار حداکثری بر ملت ایران جوابگو نیست و جمهوری اسلامی به حول قوه الهی از این دوران نیز با موفقیت عبور خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به تولید داخل اهمیت دهند بیشتر مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول