اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: ال کلاسیکو مثل بازی با ایبار یا کادیز است/امیدوارم مسی و راموس بمانند

سرمربی رئال پیش از دیدار ال کلاسیکو گفت: برای این بازی مقابل بارسلونا آماده هستیم ولی این بازی برای ما تنها یک بازی 3 امتیازی است.

زیدان: ال کلاسیکو مثل بازی با ایبار یا کادیز است/امیدوارم مسی و راموس بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید فردا(شنبه) در هفته سی ام لالیگا در حساس ترین بازی میزبان بارسلونا است تا یک بازی ال کلاسیکو دیگر را برگزار کند.

در همین رابطه زیدان در نشست خبری این بازی گفت: ما برای ال کلاسیکو آماده هستیم. اتلتیکو اکنون صدرنشین جدول لالیگا است و این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. البته هنوز امتیازات زیادی پیش رو است و نمی توان تیمی را قهرمان دانست. خوشحالم ما در آمادگی خوبی به سر می بریم و می خواهیم وضعیتمان بهتر شود.

وی درباره امکان جذب ام باپه در تابستان، گفت: من درباره بازیکنی که به همراه ما نیست صحبت نمی کنم. اما درباره ازارد باید بگویم او هنوز آماده نیست ولی وینیسیوس را داریم. درست است ما چند ماه گذشته مصدومان زیادی داشتیم ولی ما بازیکنان دیگر خوبی داریم که می توانند جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کنند.

سرمربی رئال ادامه داد: بازی فردا مقابل بارسلونا تنها یک بازی 3 امتیازی مثل بازی های ما مقابل ایبار و کادیز است. درست است ما بازی سختی داریم ولی این بازی چیزی جز یک بازی 3 امتیازی نیست. امیدوارم تکلیف راموس هم مشخص شود و دوست دارم او در مادرید بماند. درباره مسی هم امیدوارم این آخرین ال کلاسیکو او نباشد و امیدوارم در بارسلونا بماند چون ماندن او برای لالیگا هم خوب است. ما از مسی شناخت خوبی داریم اگر گل هم نزند بازیکن بسیار خطرناکی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول