اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باران در برخی نقاط کشور از روزهای آینده/ باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب‌غرب کشور

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ در سه روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب‌غرب کشور به ویژه استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

باران در برخی نقاط کشور از روزهای آینده/ باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب‌غرب کشور

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در مناطقی نظیر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، قزوین، لرستان، همدان، همچنین شمال فارس، غرب اصفهان، شمال بوشهر و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان داریم.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه پیش‌رو در مناطقی که ذکر شد بارش‌ها شدت می‌یابد البته روز شنبه در غرب خلیج‌فارس، غرب مازندران، ارتفاعات کرمان و استان‌های ایلام، خوزستان، گیلان و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت حتی در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم داشت.

اصغری  افزود: روز یکشنبه 22 فروردین در استان‌های البرز، تهران و غرب سمنان نیز بارش خواهیم داشت  و این شرایط جوی در استان‌هایی که پیش از این ذکر شد نیز حاکم است.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌روز دوشنبه 23 فروردین در برخی نقاط شرق، جنوب‌شرق و شمال‌شرق کشور و روز سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی خصوصا فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های واقع در شرق و شمال‌شرق و مرکز کشور بارش خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: در سه روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب‌غرب کشور به ویژه استان‌ةای خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: روز آینده دمای هوا در سواحل خزر 6 تا 12 درجه کاهش می‌یابد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوبی پایتخ گفت:‌آسمان تهران روز آینده کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، همچنین فردا شب آسمان تهران به تدریج ابری خواهد بود و احتمال رگبار باران و وزش باد شدید وجود دارد بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 29 و 20 درجه خواهد بود.

وی اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد و همدان با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول